أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۷۳۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من تابع نظر علی دایی هستم و حتما او صلاح دانسته که من روی نیمکت بنشینم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نامه،رضا حقیقی در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس و نتایج این تیم در هفته های اخیر صحبت کرده است.

 

حرف های حقیقی را در ادامه می خوانید.

 

* بازی با صبا را چطور دیدی؟

- بازی خوبی بود. خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. زدن گل زودهنگام باعث شد برای ادامه بازی تحت فشار نباشیم و بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

 

* قبول داری صبا ضعیف بود؟

- این حرف را قبول ندارم. اتفاقاً صبا تیم خوبی بود و نقطه ضعفی در این تیم ندیدم. ما بهتر از همیشه کار کردیم و خوش شانس بودیم. بازی قبلی صبا مقابل تراکتور را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می دانستیم از کدام نقاط به این تیم ضربه بزنیم.

 

* با این برد از بحران خارج شدید؟

- متأسفانه چند هفته بود که نتایج خوبی نمی گرفتیم و همه چیز به ضرر ما بود. نتایج ما باعث ناراحتی هواداران و کادر فنی شده بود اما خدا را شکر صبا را بردیم و از بحران خارج شدیم.

 

* در جدول هم صعود خوبی داشتید؟

- امتیازات در جدول نزدیک به هم است و دیدید که با یک برد از رده 12 به رده 7 رسیدیم. امیدوارم بازی های بعد را هم ببریم و حداکثر امتیازات لازم را بگیریم تا در جمع 3 تیم ابتدای جدول باشیم.

 

* از نیمکت نشینی ناراحت نیستی؟

- من تابع نظر علی دایی هستم و حتما او صلاح دانسته که من روی نیمکت بنشینم. نمی خواهم حرفی درباره نیمکت نشینی ام بزنم.

 

* این هفته یک بازی حساس هم برابر تراکتور دارید؟

- بله، بازی با تراکتور همیشه حساسیت ها و جذابیت های خاص خودش را داشته. اما من فکر می کنم به اندازه کافی امتیاز از دست داده ایم و این بهترین فرصت است تا بعد از چند هفته در برابر تماشاگران خودی یک برد شیرین کسب کنیم و به روند صعودی مان در جدول ادامه بدهیم.

 

* فکر می‌کنی پرسپولیس با این شرایط بتواند در آسیا موفق شود؟

- مصدومان تیم که بهبود پیدا کنند و چند بازیکن خوب برای آسیا بگیریم. می توانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. مگر بقیه تیم های ایرانی در 10 سال اخیر چه نتایجی در آسیا گرفته اند که پرسپولیس نتواند بگیرد؟ رتبه ما در آسیا کمتر یا بیشتر از بقیه تیم های ایرانی نخواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها