يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۳۳۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
اگر کسی بخواهد در روابط عمومی بسیج فعالیت کند باید مانند آنها بسیجی باشد، خاکی باشد و با آنها زندگی کند/در این مسیر نیازی به روابط عمومی پر تشریفات و پرهزینه نمی‌بینیم و این گونه روابط عمومی نمی‌تواند بسیج را منعکس کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدرضا نقدی در نخستین گردهمایی روابط عمومی‌های بسیج سراسر کشور گفت: باید خدارا شاکر باشیم که ما نسلی هستیم که برای هفتمین بار قدرت آشکار آن را درمقابل مجهزترین قدرت‌ها مشاهده کردیم که کسانی با دستان خالی در مقابل مستکبرین به پیروزی رسیدند. این موضوعات را شاید هر نسلی در زندگی خود یکبار مشاهده کند و‌ یا آن را در داستان‌ها و وقایعی مانند بدر و خیبر شنیده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در انقلاب اسلامی ایران و پیروزی مردم منطقه در افغانستان، پیروزی حزب‌الله لبنان و در سه نوبت پیروزی مردم غزه بر مستکبرین، ما حمایت خداوند را مشاهده کردیم.

وی با بیان اینکه اگر کسی با خدا باشد خدا آن را یاری می‌کند، گفت: این موضوع را باید به همه کسانی که امروز دم از سازش می‌زنند گفت که پیروزی در مقاومت است.

نقدی در بخش دیگری از سخنان خود کار روابط عمومی در بسیج را کار سختی است عنوان کرد و گفت: بسیج پدیده‌ای منحصر به فرد است. هر چقدر که ما در آن قوی باشیم خوب تبلیغ و خوب بیان کنیم به پای امام راحل نمی‌رسیم که در توصیف بسیج گفتندکه قلم‌ها شکسته و زبان‌ها الکن است و نمی‌توان حقیقت آن را بیان کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری گفت: بسیج به گفته آن بزرگوار حقیقتی است شبیه افسانه‌ها و هر چقدر هم توانا باشیم نمی‌توانیم ابعاد اصلی آن را مشخص کرد و فهمید.

وی اضافه کرد: آن چیزی که توصیف این پدیده را سخت می‌کند، اخلاص است. چون نمی‌شود اخلاص را منعکس کرد و آن را درک کرد. یک خصوصیت دیگر بسیج، گسترش ابعاد و تنوع آن در گوشه و کنار کشور است. از شرق کشور و غرب کشور در حوزه‌های جهادی، پزشکی، علمی که این موضوع توصیف و پرداختن به آن را سخت می‌کند.

نقدی گفت: موضوع دیگری که خیلی مهم است و کار روابط عمومی را در بسیج سخت می‌کند آن است که کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بر خلاف دیگران از دوربین و مطرح شدن فراری هستند. نام ونشان آنها در گمنامی است.

وی گفت: اگر کسی بخواهد در روابط عمومی بسیج فعالیت کند باید مانند آنها بسیجی باشد، خاکی باشد و با آنها زندگی کند. ما الگوهای بزرگی در این مسیر مانند شهید آوینی داشتیم که برای پی به حقیقت بسیج چون یک رزمنده با آنها سنگر نشین بود با آنها زندگی می‌کرد و در آخر توفیق یافت که صحنه‌های بزرگی را از آنها شکار کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ما در این مسیر نیازی به روابط عمومی پر تشریفات و پرهزینه نمی‌بینیم و این گونه روابط عمومی نمی‌تواند بسیج را منعکس کند. روابط عمومی بسیج باید خاکی، ایثارگر و کم هزینه باشد و در این حالت است که می‌تواند به هسته اصلی کار آنها دست پیدا کند.

نقدی با بیان اینکه مشکلات بسیار و نابسامانی‌های بسیاری در جامعه وجود دارد که حل آنها حرکت به سمت آرمان‌ها است، افزود: روابط عمومی و بسیج باید موفق شود حرکت جامعه را شکل دهد که در این حرکت بسیاری از ناملایمات و مشکلات خود به خود حل می‌شوند و گروه‌ها در حرکت جوشان ملت ذوب می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آرمان اصلی ما تحقق تمدن اسلامی است، بیان کرد: مانع اصلی این آرمان استکبار امریکا وصهیونیست است که حرکت ما باید به سمت حل این مانع باید باشد. مسئله فلسطین و بیت‌المقدس باید مسئله اول جهان اسلام و در صدر روابط عمومی بسیج قرار داشته باشد.

نقدی با اشاره به کشته شدن 500کودک در مسئله غزه بیان کرد: مسئله غزه را باید با 17 شهریور انقلاب اسلامی در ابعاد جهانی مقایسه کرد زیرا با این حادثه ماهیت رژیم شاه مشخص شد و با حادثه غزه نیز ماهیت آمریکا واسرائیل برای تمام جهان آشکار شد. ما باید بتوانیم این موضوع را برسانیم و آن را منعکس کنیم و این آرمان و حرکت بزرگ مجاهدان را شکل دهیم.

وی با اشاره به راهپیمایی‌های صورت گرفته در پاکستان و یمن گفت: ما باید جهت این راهپمایی‌ها را به سمت خود تغییر دهیم زیرا ریشه همه مشکلات به این غده سرطانی در منطقه بر می‌گردد که با تفرقه افکنی و جاسوسی به این مسئله دامن می‌زند اگر این غده برداشته شود همه مشکلات خود به خود حل می شود.

نقدی در پایان گفت: همانطور که گفتم مسئله فلسطین و آزادی قدس باید صدر کارهای روابط عمومی در بسیج قرار داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها