أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۷۳۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
آلمان و آرژانتین مصاف تکراری فینال جام جهانی را فردا شب در قالب دیداری دوستانه در آلمان برگزار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال جهان فردا (چهارشنبه) در دیدارهای دوستانه به مصاف هم می‌روند تا برای اولین بار پس از جام جهانی برزیل محک بخورند.

حساس‌ترین دیداری که قرار است فردا شب برگزار شود تکرار فینال جام جهانی برزیل است. آلمان و آرژانتین این بار در دیداری دوستانه باید در آلمان به مصاف هم بروند؛ دیداری که می‌تواند جذابیت‌های خاصی برای علاقمندان به فوتبال داشته باشد. البته در این مدت که از جام جهانی گذشته دو تیم آلمان و آرژانتین دچار تغییر و تحولات زیادی شده‌اند. آرژانتین با آوردن خراردو مارتینو به جای آلخادرو سابه‌یا سرمربی خود را تغییر داد تا مارتینو در اولین آزمون خود با تیم آرژانتین برابر قهرمان جهان محک بخورد.

آلبی سلسته در بازی فردا شب به احتمال زیاد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن در بازی بارسلونا و ویارئال در هفته‌ دوم لیگا دچار مصدومیت شد.

آلمان قهرمان جام جهانی برزیل پس از این جام با خداحافظی چندین بازیکن اصلی خود مواجه شده است. مهم‌ترین بازیکنانی که از تیم ملی آلمان خداحافظی کردند فیلیپ لام، کاپیتان این تیم و میروسلاو کلوزه بوده‌اند؛ موضوعی که باعث شده یوآخیم لوو در بازی فردا شب سامی خدیرا را به احتمال زیاد به عنوان کاپیتان خود معرفی کند.

دیگر بازیکنی که از تیم ملی آلمان پس از جام جهانی برزیل خداحافظی کرد مرتساکر، مدافع قدبلند این تیم است که او نیز دیگر در رده ملی حاضر نخواهد بود.

آلمان در فینال جام جهانی برزیل موفق شد با گلی که ماریو گوتسه در دقیقه‌ 113 به ثمر رساند آرژانتین را شکست دهد و به قهرمانی در این رقابت‌ها دست یابد. با وجود این که این دیدار دوستانه محسوب می‌شود هر دو مربی به احتمال زیاد ترکیب قدرتمندی را برای این دیدار انتخاب خواهند کرد. به احتمال زیاد تونی کروس، توماس مولر و متس هوملس ستاره‌های تیم ملی آلمان فردا شب نیز در ترکیب این تیم به میدان خواهند رفت.

آلمان و آرژانتین تاکنون 21 بار به مصاف هم رفتند که برتری مجموع از آن تیم آرژانتین بوده که موفق شده 9 بار به پیروزی برسد. هشت دیدار دو تیم نیز با برتری آلمان به پایان رسیده و چهار دیدار نیز با تساوی بدون گل خاتمه یافته است.

** ترکیب احتمالی :

* آلمان :

مانوئل نویر، بندیکت هوودس، متس هوملس، ژروم بوآتنگ، دورم، سامی خدیرا، تونی کروس، مسوت اوزیل، مارکو رویس، ماریو گوتسه و توماس مولر

* آرژانتین:

سرخیو رومرو، اسکوئل گارای، مارتین دمیکلیس، فدریکو فرناندس، مارسلو سابالتا، هوگوو کامپانارو، خاویر ماسکرانو، انزو پرس، آنخل دی‌ماری، گونسالو هیگواین و سرخیو آگوئرو.

** برنامه بازی‌های دوستانه:

* آلمان- آرژانتین

* انگلیس – نروژ

* ایرلند – عمان

* چک – آمریکا

* مراکش – قطر

* دانمارک – ترکیه

* روسیه – آذربایجان

ا‌نتها‌ی پیا‌م

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها