امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۷۳۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،امید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط خودش در استقلال گفت: خیلی خوشحالم که سریع توانستم با ترکیب تیم جفت و جور شوم. البته باید تلاش بیشتری کنم و در تمرین‌ها آماده‌تر ظاهر شوم تا از این شرایط خارج نشوم. من با اهداف بزرگی به استقلال آمده‌ام و با کمک کادر فنی و بازیکنان مطمئنا تلاش می‌کنیم تا پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه احساسی از گلزنی‌هایش برای استقلال دارد، عنوان کرد:

از اینکه برای استقلال گل زده‌ام خیلی خوشحالم. یکی از لذت‌بخش‌ترین و جذاب‌ترین قسمت‌های بازی کردن، گل زدن است که خدا را شکر من توانسته‌ام به این لذت در استقلال برسم و نقش کوچکی در موفقیت تیم داشته باشم.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اشاره کردنش به آسمان بعد از گلزنی خوشحالی خاص او محسوب می‌شود گفت: من این خوشحالی را دوست دارم و همیشه از آن استفاده می‌کنم. خدا به من کمک می‌کند تا بازی کنم. من وقتی که گل می‌زنم دستانم را به سمت آسمان می‌گیرم تا خدا را از این بابت شکر کنم. در سخت‌ترین شرایط دوست دارم به یاد خدا باشم چرا که هرچه دارم از اوست.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به تمجیدهایی که قلعه‌نویی از وی کرده است چیست، عنوان کرد: از قلعه‌نویی بابت نظر لطفی که به من دارد خیلی ممنونم. لطف ایشان کار من را خیلی سخت‌تر می‌کند اما من تلاش دارم که توقعات قلعه‌نویی را بر آورده کنم. امیدوارم که او تا پایان فصل هم از من راضی باشد و بتوانم جواب لطف‌هایش را بدهم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چه شد پنالتی استقلال را در بازی با گسترش فولاد او به ثمر رساند، اظهار کرد: قبل از بازی آقای قلعه‌نویی پنالتی‌زن را مشخص کرده بودند و قرار بود پنالتی‌زن اول در این بازی من باشم. خدا را شکر که توانستم این پنالتی را به گل تبدیل کنم.

او در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مصاف این هفته استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: ما تنها به سه امتیاز فکر می‌کنیم و برای بردن به این شهر می‌رویم. نفت مسجد سلیمان تیم ناشناخته‌ای است اما ما برای حفظ روند خوب فعلی‌مان باید پیروز شویم. خد را شکر روحیه پیروزی در تیم ما وجود دارد و همه به دنبال پیروزی در بازی‌ها هستیم. امیدوارم روند پیروزی‌هایمان را در این دیدار حفظ کنیم تا هواداران خوشحال شوند و در بازی با نفت تهران حضوری بیشتر از گذشته در استادیوم داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها