کد خبر: ۲۴۷۳۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی، تراکتورسازی بی‌شک مهم‌ترین دیدار هفته هفتم است. یک بازی جنجالی و پرهیاهو که نتیجه‌‌اش می‌تواند بر جدول رده‌بندی نیز تأثیر زیادی داشته باشد. تراکتور با دو برد خانگی به تهران سفر می‌کند و پرسپولیس نیز به خاطر پیروزی مقابل صبا در قم، آمادگی روحی بالایی دارد اما نیمکت‌نشینی نیلسون می‌تواند یکی از اتفاقات این بازی باشد.

نیلسون با دستور علی دایی در بازی با صبا نیمکت‌نشین شد و سوشا مکانی به میدان رفت. نکته مهم اینکه صبایی‌ها حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه سوشا ایجاد نکردند و او در یک روز آرام موفق شد کلین‌شیت کند.

دایی هم در کنفرانس خبری به شدت از مکانی به حمایت پرداخت و گفت: این دروازه‌بان عملکرد فوق‌‌العاده‌ای داشت و در خروج‌هایش عالی بود. با این تفاسیر می‌توان حدس زد سرمربی پرسپولیس باز هم نیلسون را نیمکت‌نشین کند و به سوشا مکانی مقابل تراکتورسازی بازی بدهد. در حاشیه دیدار با صبا، نیلسون آنقدر از نیمکت‌نشینی شاکی بود که حتی نمی‌توانست با آرامش روی نیمکت ذخیره‌های تیمش بنشیند.

اما کار سوشا هم سخت است. او در بازی اول مقابل نفت تهران هم در ترکیب اصلی سرخپوشان به میدان رفت ولی ضربه غلامرضا رضایی به گل بدل شد تا دایی اعتمادش به این دروازه‌بان را در همان ابتدای فصل از دست بدهد و نیلسون را به چهارچوب پرسپولیس برگرداند!

حالا سوشا باز هم باید مقابل یکی از شوتزن‌ترین مهاجمان حاضر در لیگ ایران بازی کند‌؛ ادرلوسیانو ادینهو که مثل یک ستاره در ترکیب تراکتورسازی به میدان می‌رود. ماجرا وقتی جالب می‌شود که بدانید ادینهو می‌تواند دست نیلسون را بگیرد و او را به ترکیب پرسپولیس برگرداند.

این در حالی است که پرسپولیسی‌ها می‌دانند اعتماد دایی به مکانی چندان سفت و محکم نیست واگر این دروازه‌بان باز هم گل بدی دریافت کند، به نیمکت ذخیره‌ها تبعید خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها