يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۳۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
ابوترابی‌فرد:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال حاضر در دستور کار مجلس قرار ندارد.
به گزارش پایگاه 598 ، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در مورد استیضاح وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: فعلا صحبتی در این راستا مطرح نیست و مجلس در حال سپری کردن تعطیلات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست‌های خباثت‌آمیز غرب در مورد جمهوری اسلامی ایران افزود: نباید فراموش کرد که آمریکا در سوریه و عراق شکست خورده و در پی جبران است. طرح بحث تحریم‌های جدید در همین راستا مطرح شده و البته این‌گونه حرکت‌ها بر روند مذاکرات تاثیر منفی دارد و به طور حتم تیم مذاکره‌کننده ایرانی پاسخ این حرکت آمریکایی‌ها را می‌دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این ایام شاهد شکست اسرائیل از مردم غزه بودیم و حامیان رژیم صهیونیستی در کاخ سفید بنا دارند در جبران شکست‌های پی در پی خود با تحریم ایران عقده‌گشایی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اگر عملکرد فرهنگی دولت را با شاخص موفقیت در ارتقای سطح اخلاق، دینداری و پیوند اجتماعی بسنجیم باید اذعان کنیم دست‌اندرکاران فرهنگی قدم‌های بلندی را در این راستا بر نداشته‌اند.

ابوترابی‌فرد با تاکید بر لزوم تجدید نظر در عرصه فرهنگ، ابراز داشت: به مقوله فرهنگ باید به طور صحیح نگاه کرد و برنامه‌ریزی دقیقی برای ارتقاء سطح اخلاق در جامعه و تقویت بنیان‌های دینی و اعتقادی در جامعه تدوین کرد.

به گزارش فارس، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز حضور یافته از اردوگاه شهید ربانی کمیته امداد این شهر نیز بازدید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها