کد خبر: ۲۴۷۳۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،بی پولی دوباره در پرسپولیس مشکل ساز شده و بازیکان بعد از برد مقابل صبا از اینکه حتی یک ریال از پول قرارداد این فصل شان را نگرفته اند ابراز ناراحتی می کنند. این مساله در مصاحبه های بازیکنان هم نمود دارد و به نظر می رسد اگر پرسپولیس مقابل تراکتورسازی هم نتیجه بگیرد بازیکنان با صدای بلندتر و راحت تر از گذشته درباره مطالبات خود صحبت خواهد کرد و عرصه بر مدیریت باشگاه تنگ می شود.
البته این مساله در تمرین پرسپولیس هم مطرح شده و بازیکنان پرسپولیس که تقریبا هر روز مدیر عامل باشگاه را در محل تمرین می بینند و با رحیمی در این خصوص صحبت می کنند. اما آخرین قول و قرارهای رحیمی به بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب است. رحیمی به بازیکنان تیمش گفته قرار است به زودی اسپانسر جدیدی از باشگاه حمایت کند و این اسپانسر پولی به حساب باشگاه می ریزد و بلافاصله بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

چند روزی است شایعه کنار رفتن بهنام پیشرو کیش از اسپانسرینگ پرسپولیس شنیده شده و به نظر می رسد بعد از جلسه رحیمی در وزارتخانه مبنی بر اینکه دیگر نمی تواند با این شرکت کار کند تغییراتی در راه است و به جای اینکه رحیمی استعفا بدهد این اسپانسر است که تغییر می کند و مدیر اصفهانی سرخ ها در این جنگ برنده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها