أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۳۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اظهارات آیت‌الله رفسنجانی در دیدار با وزیر خارجه فنلاند در مورد پروتکل الحاقی بخشی از پازل موضع‌گیری‌های مسئولان نظام است.
به گزارش پایگاه 598، جواد جهانگیرزاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر اینکه نباید بر روی بزرگترین منفعت ملی کشورمان که انرژی هسته‌ای است تنازع کنیم، گفت:‌ کشورهای بسیاری پروتکل الحاقی را پذیرفته‌اند و ما نیز زمانی که همه پادمان را قبول کرده‌ایم پذیرفتن پروتکل چندان موضوع مهمی محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به اظهارات اخیر و اعتراض شدید رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به تحریم‌های جدید‌ آمریکا بیان کرد: سخنان دیروز رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با وزیر خارجه فنلاند به علاوه اظهارات آقایان روحانی و ظریف همه در قالب یک مجموعه باید مورد مطالعه قرار گیرد.

جهانگیرزاده با رد این که آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی اظهارات در مورد پذیرش پروتکل الحاقی از سوی ایران در برابر لغو تحریم‌های غرب، تافته‌ای جدابافته از پازل اظهار نظرهای مسئولان در موضوع هسته‌ای ایران است و گفت: ببینید امروز مردم پاکستان با همه اختلافات داخلی که دارند بر سر سه موضوع بمب اتم، کشمیر و منافع‌شان در افغانستان کاملاً متحد و متفقند.

وی با اشاره به اینکه تفاهم ملی بر روی مسائل هسته‌ای تراز کشور ما را بالا می‌برد، گفت: همه باید بر روی موضوع انرژی هسته‌ای متمرکز شویم و نگذاریم که دشمن این سد متحد را بشکند چرا که پس از آن به دنبال موضوعات دیگر می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس‌‌جمهور به صراحت از دور زدن تحریم‌ها و ضدیت تحریم‌های جدید با روح توافق ژنو سخن گفته است و همه مسئولان نیز از این موضع‌گیری حمایت می‌کنند.

جهانگیرزاده در پایان تصریح کرد: در مورد موضوعاتی مانند انرژی هسته‌ای که اکنون مهم‌ترین موضوع سیاست خارجی ما و سند تفاهم ملی ماست باید هماهنگ با موضع‌گیری‌های کلان به ویژه دیدگاه‌های شورای عالی امنیت ملی سخن گفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها