امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۷۳۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،سوشا مکانی که پس از هفته های نیمکت نشینی به ترکیب پرسپولیس بازگشته کاری کرد تا بعد از بازی علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی از او تعریف کند و این باعث شد تا مکانی از این حمایت دایی به عنوان بهترین هدیه یاد کند.

دروازه بان پرسپولیس اینطور می گوید:

رقابت با نیلسون

نیلسون دوست و رقیب من است، سعی می کنم از تجریباتش استفاده کنم برای حضور ما در زمین هم سرمربی تیم نظر می دهد. تا حالا هم آقای دایی صلاح دانست که نیلسون بازی کند اما در دیدار با صبا حضور من را در ترکیب مناسب دانست. من هم اعتراضی نداشتم برای من هم از لحاظ بدنی تلنگر خوبی بود چون به خودم آمدم و دیدم اگر خوب نباشم کس دیگری هست که در چارچوب جای من را بگیرد. اینجا پرسپولیس است و همیشه باید آماده بود و من هم از روزی که به این تیم آمدم شرایط سخت آن را می دانستم اگر می خواستم می توانستم در فولاد همیشه فیکس باشم اما به پرسپولیس آمدم تا بارفنی ام بالا برود و از لحاظ روحی روانی هم به شرایط حرفه ای برسم. به طور قطع آقای دایی هم به شایسته ها میدان می دهد.

برد پرسپولیس برای اولین بار در قم

ما بازی به بازی هماهنگ تر می شویم اما می توانیم بهتر از این ها عمل کنیم، هدف ما در این دیدار کسب 3 امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم، دیروز در ورزشگاه با شکست صبا توانستیم اولین پیروزی را در قم به دست بیاوریم چون تا به حال نتوانسته بودیم صبا را در خانه اش شکست دهیم.

اعتماد به نفس پیدا کردیم

طبیعی است که هر تیمی در مقطعی افت روحی روانی داشته باشد چون فشار استرس بازی کردن در پرسپولیس با تیم های دیگر بسیار متفاوت است و ممکن است به دلیل این فشارها حتی نتوانی دو پاس سالم بدهی اما این مسائل را نباید به حساب کادرفنی گذاشت. خدا را شکر با این برد استرس از روی تیم ما برداشته شد و ما توانستیم اعتماد به نفس دوباره ای پیدا کنیم.

هدیه دایی

بهترین هدیه برای من زمانی است که بدانم سرمربی از من رضایت دارد. من باید جواب حمایت هواداران را بدهم وقتی تیم مان گل نمی خورد از نظر من باید ببرد چون من بازی صفر ـ صفر را دوست ندارم. خیلی خوشحالم که آقای دایی بعد از بازی از روند من رضایت داشت. البته باید از حمایت های خط دفاع در بازی دیروز هم یاد کنم چون اجازه موقعیت سازی به بازیکنان صبا را ندادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها