أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۳۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ما به دنبال این هستیم که در بحث بورسیه‌ها موضوع کاملا مشخص شده و حقیقت معلوم شود و در این رابطه سرپرست وزارت علوم هم به ما قول همکاری داد.
قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: روز گذشته اعضای کمیته بررسی بورسیه‌ها با نجفی سرپرست وزارت علوم، جلسه‌ای دو ساعته داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه مشخص شد که نجفی نیز با بحث مطرح شدن بورسیه‌ها به این شکل موافق نیست و اظهار داشت که مسئله بورسیه‌ها به این بخش خیلی لطمه زده است.

نجفی تاکید کرد: روز گذشته جلسه در یک فضای خوب برگزار شد و نظر سرپرست وزارت علوم هم بر این بود که موضوع باید دوستانه برطرف شود و بازی با آبروی افراد درست نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در این جلسه تاکید کردیم که اگر در هر زمانی تخلفی هم شده مراجع قانونی باید با آن برخورد کنند و اگر حقی هم از کسی ضایع شده باید پیگیری شود و ما نیز برای بررسی کمک خواهیم کرد.

جعفری در خاتمه گفت: ما به دنبال این هستیم که موضوع کاملا مشخص شده و حقیقت معلوم شود و در این رابطه نجفی به ما قول همکاری داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها