امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۷۳۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره مصاف این هفته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان گفت: خوشحالم که به شهر مسجد سلیمان می رویم. شهری که مردم خوبی دارد و به شهر دلاوران مشهور است. ما بازی خیلی سختی برابر آنها داریم و من بازی آنها را برابر تراکتورسازی دیده ام. آنها تیمی سخت کوش دارند و بسیار روان بازی می کنند. من حدس می‌زنم که این دیدار سخت ترین بازی ما باشد.

وی درباره اینکه کریمی در نهایت به تیم امید اضافه می شود یا نه اظهار کرد: من به همراه باشگاه استقلال و شخص آقای افشارزاده قانونمند هستیم اما مشکل اصلی مصدومیت کریمی است. با این حال آقای ماجدی پیگیر ماجرا است و نتیجه آن را اعلام خواهد کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره تیم های پایه، اظهار کرد: ما در کل کشور تیم های پای به آن شکل نداریم. ما به تیم های پایه رسیدگی نمی کنیم و این درحالیست که در کشورهای عربی مثل امارات وقتی تیم‌های بزرگسالان الاتحاد و الشباب بازی دارند تیم‌های امیدشان هم باهم رقابت دارند. در زمین خوب بازی می‌کنند و پخش مستقیم می‌شود.

او افزود: این درحالیست که ما فقط زمین ورزشگاه آزادی را داریم و فدراسیون باید به فوتبال پایه در کل کشور توجه کند نه فقط تهران ما در تیم هایی مثل سپاهان، فولاد و چند تیم نظامی شاهد رسیدگی خوب به تیم های پایه هستیم و آنها جوانان خوبی را تربیت می کنند.

قلعه نویی در واکنش به سوالی درباره شایعات پیرامون تیموریان، عنوان کرد: شما خبرنگاران این صحبت ها را در می آورید. تیموریان در تمرین حاضر و هرگاه صلاح باشد با نظر کادرفنی به میدان می رود. ما تیم خوبی داریم و از شما می خواهم که برای حفظ آرامش برای این تیم از این صحبت ها نکنید.

وی در پاسخ به سوالی درباره خط دفاع استقلال با وجود غیبت مگویان در بازی روز پنجشنبه گفت: ما جانشینان خوبی داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم. حتی امکان دارد قاضی را در دفاع قرار دهیم (باخنده).

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره مظلومی بیان کرد: من از ایشان امروز هم ملاقات کردم. او بر گردن من و باشگاه استقلال حق بزرگی دارد . وظیفه ما سر زدن به اوست و من از همین جا برای شفای ایشان و همه مریضان دعا می کنم و از مردم خوبمان هم می خواهم برای ایشان دعا کنند.

قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه زمانی به استقلال ایده آل تیمش می رسد، گفت: ما در برخی پست ها جابه جایی داریم و کمی زمان لازم داریم تا وضعیت مان بهتر شود. بحث اصلی روی آماده نبودن برخی بازیکنان است که باید حل شود و از طرفی دیگر بازیکنانی که مصدوم هستند به ما اضافه شوند. اگر این مسائل حل شود، شاهد استقلال با کیفیت تری خواهیم بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها