کد خبر: ۲۴۷۴۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اروپا، در حالی که طرفداران رئال منتظر سورپرایز این باشگاه و یک خرید بزرگ بودند، شماره 14 یونایتد آمد و شماره 14 رئال مادرید را تصاحب کرد.

احتمالا اکثر فوتبال دوستان فیلم سینمایی گل، ساخته دنی کنون را دیده باشند.در ابتدای فیلم سانتیاگو مونیزی معرفی می‌شود که در بخش لاتین لس انجلس به همراه خانواده‌اش مشغول به کار هستند. سانتیاگو استعداد فوق‌العاده‌ای در فوتبال داشته اما با توجه به شرایط زندگی و البته مطرح نبودن فوتبال در ایالات‌متحده شانسی برای موفقیت خود نمی‌بیند. تا اینکه با یکی از بازیکن‌های سابق نیوکاسل آشنا شده و به کمک او به انگلیس می‌رود.

خاویر هرناندز را در مکزیک چیچاریتو به معنای نخود فرنگی کوچک می نامیدند. زندگی خاویر هرناندز شباهت زیادی به سانتیاگو مونیز فیلم گل دارد. او هم در تیمی در مکزیک توپ می زد و از بخت خوشش باشگاه منچستر یونایتد برای گذراندن تعطیلات تابستانی به مکزیک آمده بود. استعدادیاب های یونایتد او را می بینند و بازی او را می پسندند. خیلی سریع او به منچستر می رود و جام جهانی 2010 را همراه تیم ملی مکزیک در آفریقای جنوبی می گذراند.

او به همان سرعت که داشت پیشرفت می کرد به یکباره رو به نزول رفت. او جای خاصی  در تفکرات فرگوسن  داشت و کم و بیش به او بازی می رسید. اما با آمدن مویس، چیچاریتو تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی شد و هر بار که بازی می کرد با وجود گلزنی برای تیمش بازی بعد را هم از روی نیمکت آغاز می کرد.

چیچاریتو حالا از نیمکت منچستر به نیمکت رئال منتقل شده است. او باید منتظر بماند تا کریم بنزما لغزشی داشته باشد تا بتواند بازی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها