أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۴۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
محمدرضا ساکت معتقد است راهکار فدراسيون فوتبال براي عقد قرارداد با کي روش به مصلحت فوتبال ايران است.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، مديرعامل سابق فوتبال سپاهان اصفهان و عضو هيئت رييسه سازمان ليگ حضور کارلوس کي‌روش را در شرايط فعلي به نفع فوتبال ايران مي‌داند. ساکت اظهار کرد: اعتقادم اين است که حضور کارلوس کي‌روش در شرايط فعلي مصلحت ايران است.

وي ادامه داد: الزامات اداراي، مديريتي، اجرايي و آماده‌سازي به گونه‌اي است که حضور کي‌روش مي‌تواند کمک کند. با توجه به اينکه تقويم ليگ برتر هم با نظر ايشان برنامه‌ريزي شده بايد در قالب يک قرارداد فراگير اقدامي باشد که صورت گيرد. افکار عمومي هم با حضور کارلوس کي‌روش به عنوان سرمربي کاملا موافق است.

ساکت در ادامه شيوه علي کفاشيان براي عقد قرارداد با کي روش را ايده مناسبي تلقي کرد و ادامه داد: روشي که آقاي کفاشيان در نظر گرفته اند و عقد قرارداد با کي روش را سه مرحله‌اي پيشنهاد داده‌اند به نظرم روش مناسبي است. اينطور در هر مرحله ارزيابي مي شود و بعد تداوم مشروط قرارداد ايده خوب و منطقي به نظر مي‌رسد. با اين روش در آينده با ارزيابي عملکرد امکان تصميم‌گيري و در سوي ديگر از اينکه يک قرارداد يک سويه فيکس چهارساله منعقد شود جلوگيري مي‌کند.

ساکت ادامه داد: به نظرم تدبير مرحله‌اي شدن منطقي و اقتصادي است و بايد نسبت به آن کي روش را ترغيب به عقد قرارداد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها