يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۴۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
مهاجم پيشين آث ميلان ميگويد کلارنس سيدورف در دوران حضورش ناموفق نبوده است، اميد دارد که اينزاگي در کارش موفق باشد و بالوتلي را از دست رفته و مهره ي سوخته نميداند.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، میلان پس از یک 6 ماه سخت با مربیگری سیدورف در فصل پیش حالا در فصل جدید تحت هدایت پیپو اینزاگی قرار دارد .شوچنکو که در میلان با هردوی اینها همبازی بوده ،چالش فصل پیش سیدورف را یک شکست نمیداند.او در این باره میگوید:تیم او در نیمه ی دوم فصل خیلی امتیاز به دست آورد در حالیکه شرایط میلان زیاد جالب نبود.کلارنس ریسک کرد اما حالا تجربه هایی بدست آورده که فقط با تمرین دادن صرف به دست نمی آید.شکستها جزیی از هر حرفه ای هستند اما لزوما ناتوانی محسوب نمیشوند.

او درباره ی اینزاگی میگوید:او انتخاب مناسبی برای میلان است و امیدوارم تا پایان فصل تیمش خوب عمل کند. پیپو در اولین گام خوب عمل کرده و من شب برد 3-1 مقابل لازیو هیجان سن سیرو را درک کردم.او به عنوان بازیکن همه چیز داشت و امیدوارم با دانشی که دارد در هدایت تیم هم درخشان باشد.

شوچنکو درباره ی خروج بالوتلی از میلان گفت:اگر او و باشگاه از این وضعیت راضی نبودند یقینا کار خوبی کرد که از این تیم جدا شد.من دو سال پیش در یورو 2012 اوکراین و لهستان او را یک بازیکن شگفت انگیز دیدم و این اعتقاد را قبول ندارم که بالوتلی یک مهره ی سوخته و از دست رفته است.او شایستگی این را دارد که یک بار دیگر در باشگاه بزرگی همچون لیورپول به او فرصت داده شود تا بر مشکلاتی که دارد غلبه کند و سرنوشت خود را به دست بگیرد.

شوچنکو درباره ی فوتبال ایتالیا و لیگ این کشور گفت:فوتبال ایتالیا کیفیت پیشینش را از دست داده و دیگر منابعی در اختیار ندارد تا قهرمانان را در هنگام درخشش به خدمت بگیرد.حالا هم که می بینید آث میلان ،اینتر و حتی یووه دیگر توان رقابت با تیم های ثروتمند را ندارند.وقتی من به ایتالیا آمدم داستان متفاوت بود.من فکر میکنم بارسلونا ،چلسی ،پاری سن ژرمن ،رئال مادرید و بطور کلی باشگاههای انگلیسی ،اسپانیایی و آلمانی الان در سطح اول اروپا قرار دارند.البته یوونتوس از کلاس لازم برخوردار است و آ.اس رم هم تیمی پرشور محسوب میشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها