کد خبر: ۲۴۷۴۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
سردار نظمي مديرعامل تراکتور اميدوار است با هيات مديره جديد و حضور آجرلو در باشگاه مشکلات مالي بزودي حل شود.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه بازی با پرسپولیس تراکتوری‌ها انتظار داشتند مبلغی از قراردادشان را دریافت کنند. در همین خصوص و ماجرای طلب علی کریمی از تراکتور، نظمی گفت و گویی با خبرنگار "ورزش سه" انجام داده که در اینجا می‌خوانید:

7 فکر بهتر از 5 فکر است

باشگاه بزرگی مانند تراکتور دردسرهای زیادی دارد و به همین خاطربرد مقابل حریفان برای کسانی که بیرون باشگاه هستند شیرین تر است. در این چند روز هم خیلی درگیر بودیم تا این مشکلات را حل کنیم . بعد از بازگشتم از مالزی جلسه هیات مدیره با نفرات جدید برگزار شد. دو عضو به هیات مدیره اضافه شدند و فکر می کنم انسجام هیات مدیره بیشتر شده. به هر حال 7 فکر بهتر است 5 فکر است و می توانیم بهتر کار کنیم.آقای آجورلو هم به باشگاه اضافه شدند که از بابت خیلی خوشحالم.

پاداش ها را می دهیم

پاداش برد برابر صبا را به بازیکنان دادیم البته این مبلغ بخشی از پاداش بوده .بخش دیگری از پاداش را همراه با پاداش بازی با نفت به بازیکنان می دهیم. در حال حاضر باشگاه زیاد پول ندارد و در تلاش هستیم تا پول قرارداد بازیکنان را تامین کنیم. به هر حال بازیکنان و کادر فنی در جریان مشکلات باشگاه هستند و مجبور هستند تحمل کنند. بازیکنان ما مسائل را خوب درک می کنند و مطمئن باشید اتفاقات جنجالی در این تیم نمی افتد تا بعضی ها باز هم بگویند ماجرای بعد از بازی با پدیده تکرار می شود. به هر حال برای حل مشکلات مالی باشگاه زمان می خواهیم.

پول کنفدراسیون خرج شد

من برای دریافت پول باشگاه از کنفدراسیون آسیا به مالزی رفتم اما مبلغ 164 هزار دلار برای تامین هزینه های یک باشگاه زیاد نیست . این مبلغ برای پاداش ها و هتل و هواپیما خرج شد. باید برای طلب هایمان و پول باشگاه هزینه های تامین کنیم.

تیم های دیگر از تراکتور می ترسند

برای بازی با پرسپولیس آماده هستیم و هیچ مشکلی نداریم. باز با پرسپولیس هم مانند سایر بازی های لیگ برتر است و دلیلی ندارد پاد اش ویژه ای بدهیم. مانند سایر بازی ها و طبق روال به بازیکنان پاداش می دهیم. پرسپولیس رده هفتم است و تراکتور دوم و این واقعیت جدول است و به همین خاطر ما بدون استرس کارمان را جلوی این تیم می کنیم. برای برد مقابل پرسپولیس به تهران می رویم و آماده هستیم. تراکتورسازی هم همیشه تراکتور است و تیمی نیست که برای مقابله با این تیم ترس نداشته باشد.

ما بیشتر از 10 درصد را می خواهیم

برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی می خواهیم با آقای بهروان صحبت کنیم. البته ما قبول داریم که طبق قانون 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار تیم میهمان است. اما تراکتور در تهران طرفداران زیادی دارد و می خواهند برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند. امیدوارم مسئولان و باشگاه موافقت کنند تا ظرفیت بیشتری از ورزشگاه در اختیار تراکتور قرار بگیرد. مسلما برای تهرانی ها هم خوب نیست که طرفداران تراکتور پشت در ورزشگاه بمانند.وقتی سکوهای ورزشگاه خالی باشد چه اشکالی دارد هواداران ما به ورزشگاه بیایند . مسلما هرچقدر ورزشگاه پر باشد بازی جذاب می شود.

بازیکنان برای پاداش نمی برند

ما از شرایط تراکتور راضی هستیم و هواداران هم رضایت دارند. بازیکنان ما برای پاداش این بردهای خوب را بدست نیاورند و این مساله بد انعکاس پیدا کرد. ما بعد از برد ملوان و فولاد هم به بازیکنان پاداش دادیم و بازیکنان بخاطر تراکتور و اغتبارشان در زمین می جنگند نه پاداش.

فردوسی پور لطف دارد

آقای فردوسی پور به من و باشگاه تراکتور لطف دارد اما این نظم و انسجام در ورزشگاه از بزرگواری هواداران است که تیم شان را تشویق می کنند . هواداران ما در ایران نمونه هستند و ما هم پرشورها حمایت می کنیم.

پول کریمی را می دهیم

با علی کریمی رفتار خاصی نشده که همه موضع گرفتند. کمیته انضباطی باشگاه تصمیمی گرفته و من هم در جلسه نبودم. ایشان علیه باشگاه مصاحبه کرد و کمیته انضباطی این تصمیم را گرفت. در آئین نامه آمده اگر بازیکنان علیه تیم مصاحبه کنند جریمه می شوند. وقتی پول نباشد این مشکلات هم پیش می آید. ما اصلا نمی دانستیم که ایشان می خواهد خداحافظی کند و 5 ماه پیش این حکم برای ایشان صادر شده که خودشان می گویند حکم را دریافت نکردند. ایشان هم شکایت کرده اگر مرجع قانونی اعلام کند این حکم درست نیست ما پول کریمی را می دهیم.

20درصد قراردادها در اختیار مدیرعامل است

در قرارداد بازیکنان تراکتورسازی آمده بوده که اگر در لیگ برتر نتیجه نگیرند جریمه می شوند. طبق بند ج ماده 7 در قرارداد باشگاهها 20 درصدر از مبلغ قرارداد بازیکنان در اختیار مدیرعامل است که من 15 درصد جریمه کردم. به هر حال ما پارسال در لیگ ششم شدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها