امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۷۴۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۷     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
ايمان موسوي به دليل ناکافي بودن مدارکش فعلا پرونده‌اش در کميته انضباطي بايکوت شده است.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق استقلال و حال حاضر فولاد پرونده‌اش عليه متهم پرونده قلعه نويي را دست وکيلش سپرده است. ايمان موسوي که دوست ندارد خود را وارد اين حواشي کند مي گويد از جزييات پرونده اطلاعي ندارد و همه چيز را به وکيلش سپرده و مي‌خواهد در آرامش به فوتبالش در فولاد ادامه دهد.

وکيل ايمان موسوي البته با رويي گشاده درباره ماجراي پرونده به ورزش سه پاسخ داد و گفت: روز گذشته در جلسه‌اي با حضور آقايان محمدزاده و اسدي درباره اين پرونده صحبت کرديم. تمام مستندات را اعلام کرديم اما مطمئنا کسي در فساد مدرک از خود به جا نمي‌گذارد."

او ادامه داد: ما در حال حاضر دو راه حل در پيش داريم. يک اينکه مي‌توانيم به دنبال مدرک باشيم تا آقايان را خار کنيم و يا اينکه مثل بعضي از آقايان سکوت کنيم تا به فوتبال ايمان موسوي لطمه وارد نشود. ايمان جوان است و نبايد با آينده فوتبال او بازي شود. امثال آقايان نکونام مثل درختي هستند که ريشه قوي دارند و مشکلي ندارند. همانطور که ديديد به اسپانيا رفتند اما ايمان هنوز مثل نهال است و بايد ريشه بگيرد. ايمان ديگر در اين پرونده نقشي ندارد و تمام کارهايش را خودم دنبال مي‌کنم. آقايان ايمان را ساده گير آورده بودند و براي شان مانند گوشت قرباني شده بود.

موسوي درباره کساني که ادعاي‌شان را درباره متهم پرونده قلعه نويي پس گرفته‌اند گفت: آقايان تا چيزي به نفع‌شان باشد حرف مي‌زنند و فردا که کارشان راه افتاد به دنبال کار خود مي‌روند. آقاي نکونام هر روز درباره مشکل ايمان با این آقا مي‌گفت اما همين که به اسپانيا رفت يک بار هم به درخواست‌مان براي جوابگويي پاسخ نداد. آقاي رحمتي هم که رفته‌اند آشتي کردند و دوست شده‌اند و ميثم بائو و کعبي هم همینطور.

وي ادامه داد: متهم این پرونده گفتند حاضر هستند پول را پس بدهند و چندی پیش هم مبلغ 50 ميليون از چک را نقد کردند. اما من به دنبال راهي هستم تا با باشگاه حرف بزنم. بايد مشخص شود حق با چه کسي است. خوشبختانه ممکلت قانون دارد وخيلي گردن کلفت‌ترها هم به خاک نشسته است. گر هم ادعای ما صحت نداشته باشد ما حاضر به عذرخواهی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها