أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۴۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
اين روزها ماجراي تمديد قرارداد کي روش براي فدراسيون فوتبال به يک دغدغه مهم تبديل شده است.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تا همین دو هفته پیش خبرهایی مبنی بر توافق فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش منتشر شده بود حالا کی روش ایران را ترک کرده و تمدید قرارداد او در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. گفته می شود کی روش پیش نویس اول قرارداد فدراسیون را قبول کرده بود ولی حالا بندهای جدیدی در آن گنجانده شده است که همه چیز را پیچیده کرده است. مهمترین ماجرا هم در مورد شرایط فسخ قرارداد است. فدراسیون فوتبال می خواهد این اختیار را داشته باشد که در ازای پرداخت 350 هزار دلار بتواند قرارداد کی روش را فلسخ کند اما سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی این بند را قبول ندارد.

با وجود تمام حرف و حدیث هایی که مورد قراردا د کی روش وجود دارد، دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال ادعا می کند که از بندهای جدیدی که در قرارداد کی روش گنجانده شده خبر ندارد. این در حالی است که عباس ترابیان پیش نویس قرارداد قبلی را آماده کرده بود.

ترابیان در این باره به "ورزش سه" گفت: من هیچ اطلاع دقیقی از بندهای جدیدی که در قرارداد کی روش گنجانده شده است ندارم. این موضوعی است بین کی روش و کفاشیان و دلیلی ندارد که من از آن خبر داشته باشم. قرارداد اولیه را من تنظیم کردم ولی این که در ادامه چه انفاقی افتاده به من ارتباطی پیدا نمی کند. علاقه ندارم در این باره اطلاع داشته باشم چون به من مربوط نمی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها