يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۴۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
مربي استقلال ادعا مي کند محمد قاضي هنوز در تمرينات در پست دفاع وسط تمرين نکرده است.
به گزارش پایگاه 598، به گزارش "ورزش سه"، مگوئیان مدافع وسط باشگاه استقلال برای شرکت در اردوی تیم ملی ارمنستان به کشورش سفر کرده است و به همین دلیل در بازی با نفت مسجد سلیمان نمی تواند استقلال را همراهی کند. با توجه به این که حنیف عمران زاده و امیرحسین صادقی مصدوم هستند استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان با مشکل دفاع وسط روبرو است. امیر قلعه‌نویی نویی در پایان تمرین روز گذشته تیمش ادعا کرد که ممکن است برای بازی روز پنجشنبه از محمدقاضی در خط دفاع استفاده کند.

با این حال محمود فکری مربی استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت که هنوز از محمد قاضی برای بازی در پست دفاع تمرین نکرده است: هنوز محمد قاضی برای بازی در پست دفاع وسط تمرین نکرده است. واقعیت این است هنوز برای بازیکن جایگرین مگوئیان تصمیمی نگرفته و تا روز بازی برای این مساله زمان داریم.

اما حنیف عمران زاده که روز گذشته برای اولین بار پا به توپ شد مصدومیتش تشدید و تا 3 هفته نمی تواند با تیم تمرین کند. گفته می شود تیم پزشکی استقلال برای تمرین کردن عمران زاده تصمیم اشتباه کرده اند و او زودتر از موعد مقرر در تمرینات گروهی تیم شرکت کرده استا. با این حال مربی استقلال این حرف را قبول ندارد: امکان ندارد این مساله درست باشد چون دکتر نوروزی دکتر کاربلدی است و در مورد عمران زاده اشتباه نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها