امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۷۴۸۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
عزيزمحمدي يکي از منتقدان سرسخت حضور کارلوس کي روش در فوتبال ايران است.
به گزارش پایگاه 598، حضور کی روش در ایران هزینه های سرسام آوری برای فدراسیون فوتبال دارد و همین مسئله باعث شده که صدای منتقدان مربی پرتغالی تیم ملی دربیاید.

عزیزمحمدی به "ورزش سه" گفت: من حرف هایم را بعد از اینکه تیم ملی از جام جهانی آمد زدم. در این 4 سال کی روش برای فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گیری کرد. به نظر شما این موضوع درست است، 4 سال پیش که کی روش با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرد، قرار بود روی تیم های پایه نظارت کند آیا این کار را کرد؟ کی روش فقط برای تیم ملی زمان گذاشت و این خلاف قرار قبلی بود. سوال دیگر من این است؛ او چند روز در فوتبال ایران کار کرده که این مبلغ را می خواهد؟

محمدی ادامه داد: تمام آرزوی فوتبال ایران این است که تیم ملی بعد از 40 سال به المپیک صعود کند. کی روش چه مسئولیتی در قبال این تیم دارد؟ او قرار گذاشته اردوهای تیم امید لغو شود و تیم ملی یک ماه برای جام ملت ها به اردو برود، چرا باید حق تیم های پایه نادیده گرفته شود؟

رئیس اتحادیه فوتبال سرمربی الجزایر را به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می دهد: ما در جام جهانی این همه مربی داشتیم که بی ادعا بودند، سرمربی کاستاریکا، نیجریه، مکزیک و الجزایر. چرا سرمربی الجزایر را به ایران نمی آورید؟ کل قرارداد او 400هزار دلار است و شما دیدید که چه بازی جانانه ای مقابل آلمان انجام دادند. با بقیه پول کی روش می توانند 4،3 مربی هم تراز سرمربی الجزایر بیاوریم تا به تیم های پایه ما سروسامان بدهند. مربی ای به درد ایران می خورد که بتوان روی آن نظارت کرد، در تمام این مدت کی روش مدیران فدراسیون فوتبال را هدایت کرده که این خلاف اصول حرفه ای است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها