أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۴۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مدافع باتجربه این تیم اعتقاد دارد پیکان باز هم برای هماهنگی زمان می خواهد.

نصرتی در آستانه بازی با فولاد در همین خصوص مصاحبه ای با "ورزش سه" انجام داد:

پیروزی را از فولاد شروع می کنیم

پیکان از لحاظ آماری و جایگاهش در جدول خوب کار نکرده و ما نتوانستیم آنطور که باید و شاید کار کنیم ولی نباید زیاد به گذشته فکر کنیم. از بازی با فولاد باید بهتر کار کنیم و این بازی برای ما خیلی سخت است. فولاد تیم خوبی است و کادرفنی کارکشته ای دارد. در این تیم تغییر و تحولاتی ایجاد شده اما هنوز هم یکی از تیم های لیگ برتر هستیم. می دانم همه و حتی خودم از پیکان توقع بیشتری داشتم تا عملکرد بهتری از خود ارائه دهم اما تمام این نتایج به خاطر این است که هنوز هماهنگ کامل در تیم ما بین کادرفنی و بازیکنان ایجاد نشده و با مرور زمان بهتر می شود. برای بازی با فولاد شرایط بهتری داریم چون جلسات بیشتری برگزار کردیم. کادرفنی و بازیکنان روی مسائل روحی روانی خیلی کار کردند و می توانیم با برد مقابل فولاد یک قدم به جلو برداریم اما اگر خدایی نکرده ببازیم، شرایط خیلی سخت تر می شود.

کادرفنی زمان می خواهد

درست است که توقعات از پیکان مانند همین فولاد که قهرمان شده بالاست چون پیکان ابتدای فصل یارگیری خوبی کرد و این توقع را به وجود آورد اما اگر دقت کنید بازیکنان از تیم های مختلفی به پیکان آمده اند فقط من و سعید دقیقی و البته مهدی رحمتی و ساموئل از یک تیم به پیکان اضافه شدیم. کادرفنی هم زمانی می خواهد تا نسبت به بازی گرفتن بازیکنان در پست های مورد نظر شناخت پیدا کند.

سه کارته بودم

خودم هم آماده ام و در تمرینات شرکت می کنم، در بازی قبل هم سه کارته بودم و هیچ مشکلی ندارم. این حرف و حدیث ها الکی مطرح شد و من برای بازی با فولاد خودم را آماده کرده ام.

باید همه حمله کنند

باید کل تیم پیکان در فاز حمله شرکت کنند، یک بازیکن نمی تواند خودش گل بزند و نباید همه چیز را گردن مهاجم انداخت، باید در فاز حمله خیلی کار کنیم و موقعیت های زیادی خلق کنیم، فقط فوروارد نیست که می تواند گل بزند. مگر امید ابراهیمی و جاسم کرار مهاجم هستند که گل زدند، ما باید در حمله پرتعداد باشیم تا مهاجمان صاحب موقعیت شوند.

کی روش مربی خوب و بزرگی است

در مورد اینکه کی روش مربی خوب و بزرگی است هیچ شکی نداریم حتی خودم با ایشان کار کرده ام و نکاتی را یاد گرفته ام. اما باید ببینیم که هزینه ای که فدراسیون و وزارت ورزش می خواهند برای حضور کی روش در تیم ملی بکنند با خدماتی که او برای فوتبال ما انجام می دهد یکسان است. اگر آنها به این جمع بندی برسند که خدمات کی روش برای فوتبال ما خوب است و با این هزینه جور در می آید باید بدون درنگ قرارداد او را تمدید کنند. در غیراینصورت باید فکر دیگری بکنند.

تا جام ملت ها زمان نداریم

اگر کی روش در ایران نماند باید مربی داخلی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد چون تا زمان جام ملت های آسیا وقت زیادی نداریم و مربی داخلی با شناختی که دارد می تواند در این مقطع بهتر کار کند.

نمی خواهم هواداران تراکتور ناراحت شوند

در مورد جریمه 15درصدی تراکتور باید بگویم من زمانی که مصاحبه علی کریمی را خواندم متوجه شدم این بند در قراردادها وجود داشته وگرنه من خبر نداشتم در قراردادها آماده اگر قهرمان نشویم یا مصاحبه ای علیه باشگاه انجام ندهیم جریمه می شویم، بهتر است در این زمینه بعدا صحبت کنیم چون نمی خواهم هواداران تراکتور ناراحت شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها