أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۴۹۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۱     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
 به گزارش "ورزش سه" حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: در هفته هفتم لیگ برتر پیش از مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی جشن میلاد باسعادت امام رضا(ع) و دهه کرامت برگزار می‌شود. این مراسم با حضور قاری بین المللی قرآن، مداحان اهل بیت، گروه نواهای آئینی که به ۴ زبان آذری، فارسی، انگلیسی و عربی برنامه خود را اجرا می‌کنند و همچنین خوانندگان موسیقی که به دو زبان فارسی و آذری ترانه می‌خوانند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم از دو خودرو مدیران خودرو رونمایی خواهد شد که یکی از این خودروها بین تماشاگرانی که دارای کارت عضویت خرید بلیت الکترونیک هستند قرعه کشی‌ و اهدا می‌شود. تمامی این مراسم با همکاری سازمان لیگ و کانون ایران نوین برگزار می شود.

گفتنی است مراسم فوق از ساعت 16:45 آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها