يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۵۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

به گزارش "ورزش سه"، این مربی ترجیح داد قبل از بازی حساس با پرسپولیس فقط در مورد مسائل فنی صحبت کند نه حاشیه ای.

خطیبی در خصوص بازی پرسپولیس به "ورزش سه" گفت: قبل از بازی با پرسپولیس شرایط خوبی را به دست آوردیم و این اراده را داریم تا جلوی پرسپولیس بازی خوبی انجام دهیم. در حال حاضر قوی شدیم و بازیکنان انگیزه خیلی بالایی دارند، بعد از 2بردی که به دست آوردیم بچه ها روحیه شان را به دست آورند و برای این بازی آماده هستیم. هم تراکتور و هم پرسپولیس بعد از برد در بازی قبلشان جلوی همدیگر قرار می گیرند و می خواهند این روند را تکرار کنند. به همین خاطر اعتقاد دارم 2 تیم سه امتیاز را می خواهند و بازی جذاب می شود. ما برای برد به تهران می آییم و جوانان ما بازی خوبی را به نمایش می گذارند.

خطیبی در رابطه با عملکرد بازیکنانش ادامه داد: از تمام بازیکنانم راضی هستم چه داخلی و چه خارجی و خوشحالم که بازیکنانم خودشان را در لیگ خوب نشان دادند، در حال حاضر نمی خواهم وارد مسائل حاشیه ای شوم چون تمام تمرکزمان روی بازی با پرسپولیس است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها