أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، تمرين پرسپوليس بعد از ظهر امروز در حالي آغاز شد که علي دايي برخلاف تمرينات گذشته با لباس ورزشي پيگير عملکرد شاگردانش بود. حاشيه‌هاي تمرين پرسپوليس را در ادامه مي‌خوانيد.

*پرسپوليسي ها بعد از پيروزي مقابل صبا تمرين امروز خود را با دود کردن اسپند آغاز کردند.

*مهرداد کفشگري به دليل مصدوميت به صورت اختصاصي با کادرپزشکي تمرين کرد.

*هادي نوروزي بعد از 45 دقيقه تمرين گروهي به صورت اختصاصي کارش را ادامه داد.

*مهرداد ميناوند و ضيا عربشاهي 2 تن از پيشکسوتان پرسپوليس در تمرين امروز حضور داشتند و از نزديک شاهد تلاش شاگردان علي دايي بودند.

* بعد از گذشت دقايقي از تمرين محمدرضا رحيمي مديرعامل پرسپوليس در درفشي فر حاضر شد و با کادرفني و بازيکنان صحبت کرد.

*بازيکنان هنوز پيگير مطالبات خود هستند و به نظر مي رسد مديرعامل پرسپوليس همچنان به آنها وعده داد. گفته مي شود پول اسپانسر هنوز به دست مسئولان باشگاه نرسيده و رحيمي همچنان از اين مساله گلايه مند است و به بازيکنان اعلام کرد تمام تلاشش را براي پرداخت معوقه شان انجام خواهد داد.

*محمدرضا خانزاده به دليل حضور در تمرينات تيم ملي اميد غايب بود.

*عليرضا امامي فر آناليزور پرسپوليس هم در تمرين غايب بود.

*محسن خليلي که در تمرينات گذشته به همراه بازيکنان تمرين مي کرد، ترجيح داد امروز صبح و جدا از ديگر از بازيکنان تمرين کند.

*پيام صادقيان که دوران محروميت خود را پشت سر مي گذارد در تمرينات امروز از ناحيه مچ پا مصدوم شد و به رختکن رفت. کادرپزشکي پرسپوليس هنوز درباره ميزان آسيب ديدگي او اظهارنظر نکرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها