يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۵۰۳
زمان انتشار: ۲۱:۲۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
خسرو حيدري در تمرين غايب بود و گفته مي شود به دليل مصدوميت جزيي اي که دارد به احتمال زياد در بازي با نفت مسجدسليمان غايب است.
به گزارش "ورزش سه"، آخرین تمرین استقلال پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. امیر قلعه‌نویی پیش از شروع تمرین حدود 5 دقیقه برای بازیکنان حرف زد.

*او در جمع بازیکنان د رمورد اهمیت بازی گفت:این بازی در راه قهرمانی بازی مهمی است و نباید فکر کنید از پیش برنده هستید.

* خسرو حیدری در تمرین غایب بود و گفته می شود به دلیل مصدومیت جزیی ای که دارد به احتمال زیاد در بازی با نفت مسجدسلیمان غایب است.

* پدر محمد قاضی امروز در تمرین بود و تمرین پسرش را از نزدیک تماشا کرد.

*آندو تیموریان 10 دقیقه دیر به تمرین آمد.

* در تمرین امروز استقلال تاکید بر بازی از جناحین و کارهای ترکیبی و توپ های سوم بود.

* هوتن فرزند امیر قلعه‌نویی هم در تمرین حاضر بود و هاشم بیک زاده به صورت اختصاصی تمرین کرد تا مبادا آمادگی و تمرکز خود را از دست بدهد.

* برای بازی در قلب دفاع استقلال در مسابقه بعدی مقابل نفت، پژمان نوری، خرسندنیا و تیموریان نامزد شده اند. امروز این 3 بازیکن تمرینات ویژه ای را پشت سر گذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها