أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان در حاشیه تمرین تیم امید در جمع خبرنگاران، گفت: این تیم را با کادری که دارد برای المپیک حفظ می‌کنیم تا مجوز ورودی‌ را بگیریم.

به نقل از فارس، رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید تشکر کنم از باشگاه‌ها که تیم ملی در جام جهانی درخشید مردم به فوتبال اعتماد کردند و اگر تیم امید هم بدرخشد اعتماد دوباره برمی‌گردد و همه زحمات را هم باشگاه‌ها می‌کشند و از دوره بعد بازی‌های امید و المپیک ما در روزهای فیفا برگزار شود.

وی در مورد اینکه قول داده بود تیم ملی به جام جهانی می‌رود و رفت، آیا تیم امید هم به المپیک می رود، گفت: دو اقدام انجام داده‌ایم و یکی از اهداف ما رفتن به جام جهانی است و یکی دیگر رفتن به المپیک است.

وی درباره شرایط برخی بازیکنان که در اردو نیستند نیز گفت: فقط سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نتوانستند به تیم امید بیایند.

رئیس فدراسیون فوتبال برنامه های آینده فدراسیون اظهار داشت: ما دنبال میزبانی مسابقات تیم زیر 22 سال در تهران و مشهد هستیم و اگر بتوانیم میزبانی را بگیریم مجوز ورودی را بهتر می‌توانیم بگیریم. سرمایه گذاری می‌کنیم برای مسابقات مختلف و با پتانسیلی که داریم شانس بیشتری برای حضور در المپیک داریم.

کفاشیان در مورد آخرین وضعیت کی روش، گفت: متن قرارداد را با ایمیل می‌فرستیم تا او قرارداد را تایید کند و فکر می‌کنم قبول کند و بیاید.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها