أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۵     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی گفت: تیم ملی امید فوتبال یکی از 22 رشته‌ای است که قرار است در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشد، بر همین اساس پس از جلساتی که با کادر فنی تیم و مسئولان فدراسیون داشتیم، به تمرین این تیم آمدیم تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های آن‌ها باشیم و به آن‌ها خدا قوت بگوییم.

وی ادامه داد: فوتبال ما پس از انقلاب دو بار قهرمان بازی‌های آسیایی شده است که آخرین مرتبه آن مربوط به مسابقات بوسان کره جنوبی است. همین مسئله کار را برای بازیکنان تیم امید سخت می‌کند چراکه از آنها توقع قهرمانی می‌رود. خوشبختانه تمام بازیکنانی که به این تیم دعوت شدند در لیگ برتر حضور دارند و فقط باید برای موفقیت کمی هماهنگ شوند.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره اهداف تیم ملی امید اینگونه توضیح داد: یکی از اهداف تیم امید صعود به المپیک است و به همین دلیل برای اولین بار بازیکن بالای 23 سالی در بازی‌های آسیایی به کمک این تیم نمی‌آید تا به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنند. در حال حاضر از 20 بازیکن حاضر در اردو 18 نفر شرایط بازی در المپیک را دارند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم با تلاشی بازیکنان انجام می دهند در بازی‌های آسیایی هم نمایش خوبی را از خود به جای بگذارند.

کیومرث هاشمی در پایان درباره طلسم 40 ساله عدم صعود تیم ملی ایران به مسابقات المپیک گفت: در تلاش هستیم تا تیم را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم و به همین دلیل بیشتر بازیکنان زیر 21 سال سن دارند و تنها 7 بازیکن بالای 21 سال در تیم حاضر است. این تیم بتواند بعد از 40 سال به المپیک برود هر چند پله اول، کسب مقام در مسابقات آسیایی است. واقعیتش این است که مردم توقع دارند این تیم به المپیک صعود کند و طلسم 40 ساله را بشکند به همین خاطر ما به این تیم فشار نیاوردیم که حتما در بازی‌های آسیایی مقام بیاورد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها