أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۱۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی کفاشیان در پایان بازدید از تمرین تیم فوتبال المپیک در پاسخ به سوالی درباره حق پخش تلویزیونی گفت: در حال حاضر ورود دوربین‌ها به ورزشگاه غیرقانونی است و بعد از رایزنی‌های انجام شده و بحثی که شورای امنیت ملی داشت وزیر ورزش و جوانان به عنوان حَکم انتخاب شده تا این موضوع را حل کند.

به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه گفته شده باید بحث حق پخش در بودجه صدا و سیما بیاید خاطرنشان کرد: من خبر ندارم که آیا بودجه صدا و سیما توسط دولت تامین می‌شود یا نه اما ما نمی‌خواهیم از بودجه دولتی استفاده کنیم و می‌خواهیم حق پخش مسابقات فوتبال را مطابق با رقم واقعی دریافت کنیم. هنوز صدا و سیما پیشنهاد 160 میلیاردی ما را قبول نکرده و بر رقم خودش اصرار دارد.

کفاشیان تاکید کرد: اگر این مشکل برطرف نشود ما از ورود دوربین‌ها به ورزشگاه جلوگیری خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد احتمال تغییرات از سوی وزارت ورزش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این باره اطلاع ندارم ولی هر تغییری بخواهد صورت بگیرد باید از جانب مجمع باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها