أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
قاتل شروری که سه سال پیش با شلیک گلوله، مرد 50 ساله‌ای را در «کاکی» شهر دشتی کشته بود، دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایران، سردار «عباس زاده» رئیس پلیس استان بوشهر گفت: قاتل و شرور فراری به نام «جابر» بامداد یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال 90 بر اثر اختلافات ملکی با مردی به‌نام « عبدالحسین یرشی» در بخش کاکی دشتی درگیر و با شلیک گلوله وی را زخمی کرد و متواری شد.

 

اواخر مردادماه همان سال عبدالحسین به علت شدت جراحات جان سپرد و پرونده قتل در اختیار دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت. سردار عباس‌زاده افزود: طرح‌های مختلف عملیاتی و پلیسی باعث ناامن شدن مخفیگاه‌های قاتل شد و سرانجام پلیس از حضور این قاتل در خانه یکی از بستگانش در شهر برازجان مطلع شد و آنجا را به محاصره کامل خود درآورد و بامداد 8 شهریور ماه، جابر بدون فرصت هیچ‌گونه مقاومتی وقتی در خواب بود دستگیر شد.

 

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه در یک عملیات همزمان در شهر اهرم نیز یکی از برادران این قاتل که در جابه‌جایی و فراری دادن وی همکاری داشته دستگیر شد، بیان داشت: از متهم به قتل هنگام دستگیری یک تفنگ کلاشینکف، چهار تیغه خشاب و 219 فشنگ جنگی کشف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها