يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۵۱۹
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
روز گذشته اخباری مبنی بر استعفای مشاور عالی وزیر علوم منتشر شد این در حالی است که هنوز اعلام رسمی در این خصوص نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه اخباری مبنی بر خداحافظی جعفر توفیقی مشاور عالی وزیر علوم در برخی از رسانه ها منتشر شده است، پیگیر این موضوع از برخی مسئولان وزارت علوم شدیم. 

کارن ابری نیا مدیر کل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دیروز یکشنبه 9 شهریور ماه 93 اخباری مبنی بر استعفای جعفر توفیقی در وزارت علوم منتشر شده است. 

در ادامه عبدالحسین فریدون مدیر کل حوزه وزارتی وزارت علوم گفت: هنوز مطلبی رسمی در خصوص استعفا و یا خداحافظی جعفر توفیقی اعلام نشده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها