کد خبر: ۲۴۷۵۲۸
زمان انتشار: ۰۰:۲۳     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
پدر و مادری که فرزند مبتلا به تومور مغزی خود را از بیمارستانی در «ساوث‌همپتون» انگلیس بدون اجازه پزشک خارج کرده بودند، توسط پلیس اسپانیا بازداشت شدند.
به گزارش پایگاه 598، این کودک پنج ساله بیمار که «آشیا کینگ» نام دارد پس از دیده شدن در جنوب شهر «مالاگا» به بیمارستان منتقل شد.

«برت کینگ»، پدر 51 ساله آشیا پیش از بازداشت با انتشار ویدئویی در اینترنت گفت: من محترمانه خواهش می‌کنم که این تعقیب و گریز را پایان دهید. ما اهمالی درباره پسرمان نمی‌کنیم.

 

 

وی در ادامه افزود: پسر من لبخند می‌زند و خوشحال است. ما کارهایی را برای او به عنوان خانواده‌اش انجام می‌دهیم و فقط می‌خواهیم در آرامش باشیم. او بیمار است و من می‌خواهم درمان او را ادامه دهم.

 

 

«لیدیا پاردو»، کارمند پذیرش هتل «اسپرانتزا» می‌گوید: من اخبار را دیدم و متوجه دلایلی که در جستجویشان هستند شدم. دلیل فوریت آن، سلامت کودک بود و به همین خاطر به محضی که دیدمشان با رئیسم تماس گرفتم و بعد پلیس را در جریان گذاشتیم. آنها ظرف چند دقیقه رسیدند و یک آمبولانس خبر کردند که آن هم دقایقی بعد از راه رسید و پسربچه را با خود بردند.

 

 

پلس اسپانیا مجاز است به مدت 72 ساعت از پدر و مادر این کودک بازجویی کند. پدر و مادر آشیا می‌گویند که در کشور چک در جستجوی راه درمان بهتری برای فرزندشان بوده‌اند.

 

 

به گفته مقامات پلیس، والدین پسربچه پیروان یکی از فرقه «شاهدان یهوه» هستند که مراقبت‌های پزشکی از جمله انتقال خون دیگری را به خود یا فرزندانشان گناه می‌دانند و به همین خاطر و به‌زعم خود برای این‌که با معالجه پسرشان مرتکب گناه نشوند فرزندشان را از بیمارستان ربوده و با خود به اسپانیا برده بودند، در حالی که پزشکان یقین داشتند اگر تومور مغزی این کودک جراحی نشود وی خواهد مرد.


فرقه «شاهدان یهوه» در قرن 18 میلادی به وجود آمد و براساس آمار تعداد مریدان این فرقه 8 میلیون نفر برآورد شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها