أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۷۵۳۸
زمان انتشار: ۰۸:۰۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

کسی که دوست دارد به پرسپولیس گل بزند!

سامان نریمان جهان هافبک گلزن تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد که تیمش مقابل پرسپولیس فقط برای برد بازی خواهد کرد.

نریمان جهان در مصاحبه با سایت فوتبال ایران در مورد بازی این هفته تیمش می گوید: پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است و دایی هم اسطوره فوتبال آسیا است. ما بازی سختی در پیش داریم ولی فراموش نکنید که تراکتور هم تیم بزرگی است و فقط برای گرفتن 3 امتیاز به تهران می آییم. اینکه می گویند ما در خارج از خانه بد نتیجه گرفتیم را قبول ندارم چون 2 بازی نمی تواند ملاک ارزیابی باشد. با این حال مقابل پرسپولیس دنبال اولین برد خارج از خانه هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواتن تراکتور را در این فصل مدعی قهرمانی دانست تاکید می کند: قطعا مدعی هستیم و این را از هفته اول نشان دادیم. ما در همه پست ها عالی هستیم و در همه پست ها بهترین ها را در اختیار داریم. در لیگ برتر هم به عنوان یک تیم تهاجمی شناخته شدیم و مطمئن باشید تراکتور در این فصل مدعی جدی خواهد بود. در آخر فصل خیلی چیزها را ثابت خواهیم کرد.

نریمان جهان در مورد احتمال گلزنی مقابل پرسپولیس هم حرف می زند:

دوست دارم در این بازی گل بزنم ولی اول برد تیم برایم مهم است. اگر ببریم فرقی ندارد چه کسی گل بزند ولی امیدوارم بازی را ببریم و من هم گل بزنم. از هواداران می خواهم در این بازی سخت تراکتور را تنها نگذارند چون به حمایتشان نیاز داریم. پرسپولیس هنوز بحران دارد و می خواهد با شکست دادن تراکتور خودش را بالا بکشد. این کار ما را سخت می کند ولی حریف پر قدرتی برای آنها خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها