يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۵۶۶
زمان انتشار: ۰۸:۵۸     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
نمایندگان کنگره آمریکااز رئیس جمهوری این کشور خواستند برای مبارزه با گروه تروریستی داعش طرحی فوری اجراکند.
به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از انتشار تصاویری از بریده شدن سر دومین خبرنگار آمریکایی گروگان گروه تروریستی داعش به دست یکی از اعضای این گروه، نمایندگان کنگره آمریکا روز سه شنبه از باراک اوباما رییس جمهوری این کشور خواستند برای مبارزه با گروه تروریستی داعش طرحی فوری اجراکند.

 رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با بیان این که "جان کری" برای توضیح مسائل اخیر به زودی به کنگره احضار خواهد شد گفت همه بر این باورند که دولت آمریکا به یک راهبرد نیاز دارد و  رئیس جمهور آمریکا برای چگونگی مبارزه با  تهدید های داعش باید به مردم و کنگره توضیح بدهد.

"باراک اوباما" به علت عدم ارائه راهبرد مشخص برای مبارزه با تهدید‌های گروه تروریستی داعش همواره موارد انتقاد دموکرات‌ها و جمهوری خواهان قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها