يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۷۶۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران ضمن رد شایعه بمب‌گذاری در خط 4 مترو تهران از مسئولین مترو خواست که نسبت به حوادث اخیر در مترو پاسخ روشنی ارائه کنند.
به گزارش پایگاه 598، علی اصغر ناصربخت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره موضوع آتش‌سوزی در خط 4 مترو تهران گفت: ساعت 20:20 دقیقه امشب در اثر اتصالی سیستم برقی دو واگن قطار در ایستگاه استاد معین، آتش‌سوزی اتفاق می‌افتد و دود متصاعد می‌شود.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه 11 نفر به دلیل دودگرفتگی، دچار مصدومیت شدند و مصدومین به آمبولانس اتوبوسی اورژانس در محل حادثه منتقل شدند.

معاون فرماندار تهران تصریح کرد: البته در اثر تخلیه مسافران ایستگاه مترو، مقداری مشکل ترافیکی در خیابان آزادی بوجود آمد و مشکل خاص دیگری رخ نداد. به هر حال این حادثه، مقداری مردم را نگران کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در چند وقت اخیر، این دومین حادثه است که در مترو تهران اتفاق می‌افتد و جا دارد مسئولین مترو پاسخ روشنی در ارتباط با این حوادث ارائه کنند و ما هم پیگیر این موضوع خواهیم شد. در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است ولی از تبعات این حادثه، خروج مردم از مترو و مختل شدن سیستم ترافیکی خیابان آزادی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها