امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۴۷۸۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، در جلسه اخیر تعدادی از اصلاح‌طلبان و اعضای احزاب منحله مجاهدین انقلاب و مشارکت بحث چگونگی برخورد با آقای ناطق نوری مطرح شده است.یکی از حاضران در این جلسه با بیان اینکه ناطق نوری خیلی با ما همراه نیست گفته است: او ذاتاً ضد ماست و مواضعش بیشتر از روی لج‌بازی با بعضی از چهره‌های اصولگرا و احمدی‌نژاد بوده است. باید حواسمان باشد و خودمان را به او نچسبانیم، استفاده خودمان را بکنیم و ممکن است او در بزنگاه‌ها خودش را کنار بکشد و ضربه بزند. نباید کاری بکنیم که بزرگ شود و روی دستمان بماند یا باور کنیم که او یک اصلاح‌طلب است.به گزارش جهان، همچنین یکی از سران فتنه در دیدار جوانان اصلاح‌طلب گفته است: قبول دارم که رأی روحانی یک رأی عاریتی بود. الان هم امیدی که با روی کار آمدن روحانی به وجود آمد، در حال از بین رفتن است و من به ایشان هم هشدار دادم، اما باید اینها را توی دلمان نگه داریم و کمک کنیم و آیه یأس هم نخوانیم تا باعث سوء استفاده دیگران نشود.

جهان‌نیوز می‌افزاید: در جلسه هفتگی مجمع... (از گروه‌های اصلاح‌طلب) بحث انتخابات مجلس آینده مطرح شده است. در این جلسه چگونگی برخورد با آقای محمدرضا عارف مورد بحث قرار گرفته و یکی از حاضران گفته است «باید زودتر با عارف به یک سرانجام برسیم و بیشتر تحویلش بگیریم تا پیش از اینکه کار از کار بگذرد و روزهای آخر سیستمش را راه بیندازد کاری کنیم.»همچنین م-م-خ در این جلسه گفته است: اشتباه کردیم که پشت سر روحانی قرار گرفتیم، روحانی مدام دارد به ما... می‌زند و می‌داند ما نمی‌توانیم کاری بکنیم و هنوز ضعیف هستیم. او هم می‌داند ما قدرتی نداریم و باید سکوت کنیم، ما اشتباه کردیم و هر چه هم بگذرد، او بیشتر از ما سواری خواهد گرفت.اما در همین حال بهزاد نبوی در دیدار با برخی اعضای حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب گفته: برای خروج از انسداد، چاره‌ای جز همراهی با روحانی نداریم و باید با تندروهایی که کار تشکیلاتی را قبول ندارند و سلسله مراتب را رعایت نمی‌کنند برخورد شود.وی افزود: با تندروی چیزی دستگیرمان نمی‌شود. بارزترین نمونه مجلس ششم بود که خود من هم بودم و ضربات زیادی خوردیم. باید از گذشته درس بگیریم و تجربه کسب کنیم.نبوی همچنین اظهار داشت: درست است که دولت خیلی با ما همراه نیست و ما هم می‌دانیم، اما باید تاکتیکی عمل کنیم و با دولت ائتلاف کنیم، چاره‌ای جز همراهی نداریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها