يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۸۰۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۳

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده اند کارلوس کی‌روش پرتغالی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل را بر عهده داشت گزینه سرمربیگری لیدزیونایتد است.
روزنامه «دیلی‌استار» انگلیس از احتمال حضور کی‌روش در لیدز به عنوان خبری شوکه‌‌ کننده یاد کرد چون او سابقه پنج سال مربیگری در منچستریونایتد را به عنوان دستیار اول سرالکس فرگوسن در کارنامه‌اش دارد که رقیب سنتی لیدزیونایتد به شمار می‌رود. رقابت لیدزیونایتد و منچستریونایتد به قدری حساس و جدی است که از آن به «جنگ رُزها» یاد می‌شود.
بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی‌میرر» کی‌روش 61 ساله کاندیدای جانشینی دِیو هاکادی است که ماه گذشته پس از 6 بازی به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری لیدزیونایتد کنار گذاشته شد. این مربی پرتغالی که در سه سال گذشته هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت این تیم را به مرحله پایانی جام جهانی رساند. انتظار می‌‌رود کی‌روش قرارداد جدیدی با فدراسیون ایران به ثبت برساند، هرچند در حال حاضر لیدزیونایتد هم گزینه‌ای برای وی به شمار می‌رود.
بر اساس همین گزارش ماسیمو چلینو، مالک ایتالیایی لیدزیونایتد علاقمند است کی‌روش که سابقه مربیگری رئال‌مادرید و تیم‌های ملی پرتغال و آفریقای جنوبی را در کارنامه‌اش دارد، هدایت تیم فوتبالش را بر عهده بگیرد. در حال حاضر رقیب جدی کی‌روش برای احراز این پست نیل ردفرن، مربی آکادمی لیدز به حساب می‌آید.
در همین رابطه سایت روزنامه «دیلی میرر» در نظرسنجی با طرح این پرسش که «آیا با توجه به ارتباطاتی که کی‌روش با منچستریونایتد دارد، هواداران لیدز او را می‌پذیرند؟» به این نتیجه رسید که تا کنون 85 درصد هواداران این تیم موافق مربیگری او در لیدز هستند. این نشان می دهد هواداران لیدز بیشتر از ایرانی ها کی روش را می خواهند. همین هفته پیش بود که برنامه نود از مخاطبانش خواست تا نظرشان را در مورد تمدید قرارداد کی روش اعلام کنند که در این نظرسنجی کی روش رای 72 درصدری آورد! عکس زیر گویای این مساله خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها