أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۱۳۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «آتش بس 2» جدیدترین ساخته تهمینه میلانی با حضور عوامل آن در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته هفدهم شهریورماه مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «آتش بس 2» به کارگردانی تهمینه میلانی با حضور عوامل فیلم و برخی از چهره های سینمایی و ورزشی برگزار شد.

قبل از اکران این فیلم سینمایی تهمینه میلانی روی صحنه آمد و از همه عوامل فیلم دعوت کرد تا روی صحنه بیایند.

وی در سخنانی گفت: این اولین نمایش «آتش بس 2» بر پرده عریض است و ما هم برای اولین بار با شما فیلم را روی پرده می بینیم. قرار نیست که زیاد صحبت کنم چون وقتی خودم به این نوع مراسم دعوت می‌شوم ترجیح می دهم زودتر فیلم را ببینم تا سخنرانی بشنوم اما تنها می خواهم از اسپانسرهای این فیلم قدردانی کنم.

وی بیان کرد: بهرام رادان بازیگر نقش اول فیلم به دلیل حضور در یک فیلم سینمایی نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند.

محمد نیک‌بین تهیه کننده «آتش بس 2» نیز آرزو کرد همه از دیدن فیلم لذت ببرند.

میترا حجار بازیگر نقش ترانه در فیلم سینمایی «آتش بس 2» نیز گفت: من حرف زیادی نمی زنم تنها پیامی از طرف مدیر برنامه های بهرام رادان دارم. او در شهر ری برای بازی در یک فیلم سینمایی حضور دارد و به دلیل اینکه نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند، عذرخواهی کرد.

در مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «آتش بس 2» هنرمندانی چون ابوالحسن داوودی، لادن مستوفی، ماهایا پطروسیان، السا فیروزآذر و علی دایی فوتبالیست و ... حضور داشتند.

از جمله بازیگران فیلم سینمایی «آتش بس 2» می توان به بهرام رادان، آتیلا پسیانی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین ترابی، دانیال عبادی، پژمان جمشیدی، فلور نظری، الناز فیروزآذر و رایان جواهریان اشاره کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها