أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۲۷۷
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
تخلف دکتر نهاوندیان برای دیده شدن و جلب توجه افکار عمومی!!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سردار اسکندر مومنی در حاشیه مراسم توسعه سامانه کنترل هوشمند ترافیک و اضافه شدن 192 دستگاه دوربین ثبت تخلف در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اخیراً عکسی از دکتر نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور منتشر شده است که بدون داشتن کلاه ایمنی در ترک یک دستگاه موتورسیکلتی که یک کودک خردسال نیز بر روی آن سوار شده‌ است و اینکه آیا این یک تخلف است یا خیر؟ اظهار داشت: من در مورد شخص خاصی صحبت نمی‌کنم و به نظر من شما خودتان پاسخ این سوال را دادید ولی به هر حال موتورسیکلت و دوچرخه جزو وسائل نقلیه‌ای هستند که در صورت عدم رعایت قانون استفاده از آن‌ها، مشکلاتی را برای راکبینش به وجود می‌آورد.


رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در خصوص چگونگی صدور گواهینامه برای فوتبالیست‌هایی که با جعل مدارک پزشکی، موفق به اخذ کارت معافیت پزشکی نیز شده‌اند، گفت: باید منتظر ماند تا بررسی سازمان وظیفه عمومی در خصوص معافیت فوتبالیست‌ها به پایان برسد و اسامی متخلفین منتشر شود؛ آن موقع باید بررسی کنیم که آیا اصلا این افراد گواهینامه رانندگی دارند یا خیر؟، یا زمان صدور گواهینامه آن‌ها چه زمانی است؟ و اینکه آیا نوع عارضه و بیماری آن‌ها منافاتی با صدور گواهینامه و تست پزشکی پیش نیاز گواهینامه دارد یا خیر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
ارسال نظرات
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
۸
۱۱
دکتر جلیلی هم چنین کاری را کرد ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۲
۱۹
الآن اگه احمدی نژاد بود که می گفتید وای خدا ... قربونش برم چقدر ساده زیستیه !
پاسخ
SiNA
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
۵
۵
یه جورایی عین دیدار با خانواده ی شهدای بعضیهاست!!!! بالاخره از بزرگترهاشون یاد میگیرن دیگه !!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۵ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
۸
۶
بد نیست مقداری از تخلفتن دولت گذشته را هم برای مردم بیان کنیئ
پاسخ
مهسا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
۶
۵
دمت گرم دکتر
پاسخ
غلام علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۴ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
۲
۳
این دیگه ازون حرفاس
ایرادتون خیلی بچگونه و از سر ... هس
از دولت ایراد بگیرید ولی مثل روزنامه جبهه سابق عمل نکنید که وضعتون بدتر از اونا میشه
این نوع تفکرات, تفکرات .... ندارن فقط ایراد و مقابله با رغیب
یکم بزرگ بشین
سنی ازتون گذشته
برید دنبال ایراد های راهبردی که یکمی وضع مملکت درست بشه این ایراد در قد و قواره سایت شما نبود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
۵
۳
اینها همش تظاهر تظاهر تظاهر است و بس.
پاسخ
منوچهر بکرانی از پیربکران
UNITED STATES
۰۳:۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
۳
۰
همه دنیا خوب میدانند که ملت ایران از با ادب ترین ملت ها بوده وهست وخواهد بود .حتی امام رحمت الله علیه همیشه می فرمودند رضا خان وهیچ وقت ما در ادب فارسی بی ادبی به شخصی را ندیده بودیم حتی به پپسی میگفتند پپسی کلا معلوم است کسی که ریس جمهور مان را اقا خطاب نمیکند اقای دکتر نهاوندیان را هم خلاف کار عنوان میکند. اولا تا کور شود هرانکه نتواند دید که در مملکت ما اینقدر امنیت هست که معاون ریس جمهور اش سوار موتوراست ثانیا اگر ملکه الیزابت ملکه انگلیس سوار موترر شده بود خود شما آن را نماد امنیت ودمکراسی وساده زیستی انگلیس واین علیا مخدره را سمبل ان معرفی میکردیید انصاف هم خوب است ادم داشته باشد.
این خلاف به قول حضرت عالی من را بیاد ملا نصرالدین و نوه والاغ اش می اندازد که هرجور سوارش شدن ملت ول انگار به قول ما اصفهانی ها حرفشان را زدند . اما ملا خودش یک جواب خوب به من وشمای نوعی زد و گفت ملا شدن چه آسان آدم شدن چه مشکل .آقای احمدی نراد واقای روحانی احتیاج به اینگونه حمایت ها نداشته وندارند خداوند شیخ اجل را به آمرزد که گفت ادب از که آموختی ؟ گفت از بی ادبان.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها