أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۳۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از پشت صحنه «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی دیدن کرد.
به گزارش پایگاه 598،"ایران برگر" تازه ترین فیلم مسعود جعفری جوزانی است که در دومین روز فیلمبرداری خود میزبان محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بود.

احسانی در این دیدار که با حضور بخشدار و رئیس شورای روستا همراه بود با کارگردان و عوامل فیلم "ایران برگر " به گفت وگو پرداخت.

مسعود جعفری‌جوزانی در این دیدار از شرایط و سختی های موجود در کار گفت و حضور بازیگران خوبی چون علی نصیریان را از ذخیره های سینمای ایران دانسته و افزود: ایشان از آن دست افرادی هستند  که در سینما روح دارند وحضورشان تاثیر خاصی بین مردم ومی گذارد.

محمد احسانی ضمن برشمردن اهمیت حضور پررنگ تر کارگردانان صاحب سبک همچون مسعود جعفری جوزانی در سینما گفت: درآثار این گروه از کارگردانان شاهد بروز نشانه ها و مضامین هویتی و توجه به فرهنگ بومی و اقوام مختلف هستیم ؛ همچنین این نوع سینما باعث می شود به لحاظ بصری هم شاهد تنوع در استفاده از فضاهای غیر آپارتمانی که بخش مهمی از فیلم های اجتماعی در آن ساخته می شود، باشیم که به نوبه خود امری مغتنم و ارزشمند است.

« ایران برگر » قصه ای اجتماعی با گویش لری دارد که بخشی از آن در لرستان فیلمبرداری خواهد شد . علی نصیریان ،محسن تنابنده ، احمد مهرانفر،محمدرضا هدایتی ، گوهر خیراندیش،شهره لرستانی و سحر جعفری جوزانی از جمله بازیگران آن هستند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:  تورج منصوری (مدیر فیلمبرداری)،مهین نویدی (گریم)،حسن زاهدی (صدابردار)واصغر نژاد ایمانی (طراح صحنه )این اثر هستند.

در این بازدید گروه مشغول گرفتن صحنه درگیری مردم روستا بودند که در حضور معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی فیلمبرداری شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها