أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۳۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
درمراسمی از دست اندرکاران سریال‌های تلویزیونی «انقلاب زیبا» و «مدینه» تجلیل شد.
به گزارش پایگاه 598،درمراسمی از دست اندرکاران سریال‌های تلویزیونی «انقلاب زیبا» و «مدینه» تجلیل شد.

در این نشست عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی با برشمردن ویژگی‌های این دو مجموعه نمایشی، گفت: سریال «انقلاب زیبا» در نوع خود طراز و استاندارد قابل قبولی برای سریال‌های انقلابی و نیز دیگر مجموعه‌های داستانی و نمایشی است.

ضرغامی افزود: این سریال به خوبی توانست نسل جدید را به چهره واقعی جنایت‌های رژیم پهلوی آشنا ساخته وفداکاری‌های مبارزان راه حق وآزادی در دوران طاغوت را به تصویر کشید.

رئیس سازمان صداوسیما همچنین با تجلیل از موفقیت مجموعه تلویزیونی «مدینه» در ارائه تصویری شایسته از سیمای زنان تلاشگر کارآفرین ومتعهد در جامعه ایرانی گفت: این سریال توانست ضمن جذب مخاطب پرشمار، آموزه‌هایی ماندگار از حس زیبای مادرانگی ونیز استقامت در پیمودن مسیر ارزش‌های الهی را به بیننده منتقل کند.

ضرغامی با تشکر از معاون سیما ومدیر شبکه یک در تولید مجموعه‌های نمایش موفق گفت: ده‌ها فیلمنامه ارزشمند در موضوعات ضروری جامعه نوشته شده که سرمایه ملی محسوب می‌شوندوامیدواریم با تامین اعتبارات لازم تولید آن‌ها را آغاز کنیم.

دراین جلسه دست اندرکاران تولید مجموعه‌های نمایشی «انقلاب زیبا» و «مدینه» نقطه نظرات خود با رئیس رسانه ملی در میان گذاشتند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها