کد خبر: ۲۴۹۳۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۵۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
معاون سیمای رسانه ملی در مراسم قدردانی از عوامل تولید مجموعه‌های تلویزیونی «انقلاب زیبا» و «مدینه» خبر از فصلی پر سریال برای تلویزیون داد.
به گزارش پایگاه 598،علی دارابی در مراسم قدردانی از عوامل تولید مجموعه‌های تلویزیونی «مدینه» و «انقلاب زیبا» این سریال‌ها را نتیجه سیاست جوان گرایی در سیما دانست و گفت: سریال «مدینه» در رمضان امسال توانست رضایت بسیاری از مخاطبان را کسب کند.

وی گفت: این موفقیت در سریال «انقلاب زیبا» نیز به چشم می‌خورد چرا که این مجموعه با روشنگری‌هایی که درباره حقایق رژیم گذشته و مبارزات انقلابی داشت به بسیاری از سوالات موجود در ذهن جوانان درباره دوران پیش از انقلاب پاسخ داد.

دارابی با تمجید از بازی هنرمندان در این مجموعه‌ها تاکید کرد: جذابیت در کار این هنرمندان در توفیقاتی که سریال‌های «مدینه» و «انقلاب زیبا» داشتند موثر بوده است.

معاون رسانه ملی در امور سیما از تولید 22 سریال برای پخش در شبکه‌های مختلف سیما در دو فصل پاییز و زمستان امسال خبر داد و افزود: در این میان از سریال‌های 50 قسمتی تا مجموعه طنز 90 قسمتی می‌توان یافت.

دارابی همچنین به تولید سریال «کیمیا» اشاره کرد و افزود: این نخستین بار است که مجموعه‌ای 110 قسمتی در سیما تولید می‌شود.

وی افزود: در این مجموعه که پخش آن را از آغاز سال آینده نوید می‌دهیم، داستانی از دوران‌های مختلف تاریخی از پیش از انقلاب اسلامی، دوران انقلاب، دفاع مقدس و دوره کنونی کشور روایت می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها