يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۹۳۴۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
ژان ایو لودریان اعلام کرد این کشور در صورت درخواست ائتلاف جهانی علیه داعش، به عراق نیروی زمینی اعزام خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از روزنامه فرانسوی لو موند، ژان ایو لودریان وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد این کشور در صورت درخواست ائتلاف جهانی علیه داعش، به عراق نیروی زمینی اعزام خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این روزنامه مبنی بر اعزام نیروی زمینی به عراق تصریح کرد، "قطعا فرانسه به ائتلاف جنگ علیه داعش ملحق خواهد شد. اگر دیگر اعضای این ائتلاف حضور نیروهای زمینی ما را درخواست کنند، نظامیان خود را به عراق خواهیم فرستاد. باید صبرکرد و دید در آینده چه برنامه‌هایی برای مبارزه با این گروه تروریستی به تصویب می رسد."

این در حالی است که فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه نیز هفته گذشته حضور این کشور را در ائتلاف جهانی مبارزه با داعش اعلام کرده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها