أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۴۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- این روزها هر کجا را که باز می‌کنی، بهروز رهبری‌فر چهل صفحه در مورد تعصب و وفاداری و توانایی و فلان و بهمان صحبت کرده و با تمام قوا پرسپولیس و علی دایی را کوبیده است. شاید نسل فعلی هواداران پرسپولیس زیاد در جریان روزهای اوج ترکتازی بهروز نباشند، اما قدیمی‌ترها خیلی چیزها یادشان هست؛ از ابراز عشق‌های چپ و راست آقای رهبری‌فر به استقلال تا دعواهای گاه و بیگاهش با علی پروین و سریال لوس گل و شیرینی. اما شاید فقط یک یادآوری ساده به جناب کاستاکورتا، بتواند این بحث را خلاصه کند. بازی پرسپولیس و ملوان، رفت لیگ چهارم را یادت هست آقا بهروز؟ همان که یک مدافع پرسپولیس بی‌آنکه احدی در شعاع پنج متری‌اش باشد با تمیزترین هد شیرجه‌ای تاریخ دروازه خودشان را باز کرد؟ از مدافعی حرف می‌زنیم که دقایقی بعد پنالتی تیمش را هم ناشیانه هدر داد تا پرسپولیس ببازد و سلطان علی پروین به اتکای همین باخت، کله پاچه راینر سوبل را همان‌جا در تونل ورزشگاه آزادی بار بگذارد: «این مربی را به ما قالب کردند.» می‌گویند خیلی چیزها آن روز برنامه‌ریزی شده بود آقای رهبری‌فر؛ چیزی یادت می‌آید برادر؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
7777
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۱
۱
نه این لنگیا فقط چیزی که وجود خارجی نداره یاد دارند اینا هر چی میگی فقط میگن 6تایاب به قول سلطان جباری اینا هیچی ندارند و دل خودشونو با ای حرفهای تاریخ مصرف گذشته خوش کردند.
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۳
۰
بهروز رهبري فر : حالا كه فكر مي كنم يه چيزهايي يادم مياد برادر.
داداش كجاي اين فوتبال ما سالمه كه بهش دلخوش باشيم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها