أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۵۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سیدمحمدرضا خاتمی در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن وی گفت: من نیز در فرودگاه متوجه ممنوع‌الخروج شدن خود شدم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايلنا، سیدمحمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر ممنوع‌الخروج شدن وی گفت: من نیز در فرودگاه متوجه ممنوع‌الخروج شدن خود شدم.

وی ادامه داد: این مسئله بدون اطلاع قبلی صورت گرفته و با توجه به اینكه من از یكی از حقوق شهروندی خویش محروم شده‌ام باید از این مسئله مطلع و دلیل آن را می‌دانستم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۱۰
۴
دلیل: یکی از سران فتنه...

تازه این حکم که چیزی نیست...
پاسخ
سریاز ولایت 2
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سکوت خیانت و تشویق به شورش و ...
این هم لا اقل مثل دوتا ملعون دیگه باید حصر میشد که متاسفانه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خب با توجه به حقوق شهروندی ما هم باید میدانستیم قصد فتنه گری دارید بدون اعلام قبلی سال 88 فتنه فتنه بپا کردید!!!!!!! این به اون در!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
دوست عزیز گیج!
محمدرضاست
نه محمد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۰
۲
چرا سنگ پا رو از قزوین میارن؟!!!
یعنی تو دلیلش را نمی دونی؟!!
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
۱
۲
اگر نسبت خانوادگی با امام نبود شما را چه کار به فرودگاه اگر میدان آزادب رهایتان میکردند بعید بود بدون کمک تاکسی بیسیم به منزل میرسیدید
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
۱
۲
یکی از ته های فتنه است ممد رضا از ممد بدتر ممد از ممد رضا دستی به هم ور ارند فرقی با هم ندارند هر دوتاشون عامل فتنه هستند اون ممد یک کمی ادای دون ژون را در می اورد اما اون یکی خیلی بی حیا بود حالا انگار ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها