أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۷۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
مجموعه «كلاه قرمزی» جمعه 21 شهریور به دعوای كلاه قرمزی و فامیل دور می‌پردازد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «كلاه قرمزی» كه قرار است جمعه 21 شهریور به روی آنتن برود، از چهار موضوع كلی تشكیل شده است.

در آیتم اول، آقای مجری به جمع بودن حواس بچه ها در زمانی كه والدین و بزرگترها به آنها كاری را محول می كنند، می پردازد. آیتم دوم برنامه هم به دعوای كلاه قرمزی و فامیل دور می پردازدكه در مورد كلمه «دور» و معنی كردن این واژه دچار تناقض می شوند. آیتم سوم این برنامه به خاطرات بد و خوب و بیان آنها توسط آقای مجری و كلاه قرمزی اختصاص دارد. آیتم چهارم هم پیرامون فراموش كاری بچه هاست كه منجر به بردن یك كارتن خالی یخچال به جای اصل یخچال می‌شود.

«كلاه قرمزی» یكی از مجموعه های پرطرفدار دو دهه جاری است كه در حال حاضر كاری از گروه كودك و خردسال شبكه دو سیماست و بخشی از این مجموعه بنا به تقاضای مكرر بینددگان انتخاب شده است.

این برنامه جمعه ها و ایام تعطیل ساعت11 به مدت 60 دقیقه از شبكه دو سیما پخش می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها