کد خبر: ۲۴۹۷۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
دکتر قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار پایگاه ۵۹۸:
وی افزود: در زمانی که بنده سفیر استرالیا بودم مهدی هاشمی به استرالیا آمد و آقای هاشمی بنده را خواستند و توصیه هایی در خصوص ایشان به بنده کردند و توصیه ها از باب جوانی ایشان بود. من معتقدم زمانی فرزندان آقای هاشمی حاضر بودند پلکانی بشوند برای پیشرفت آقای هاشمی و اکنون پدر را پلکان نموده اند برای پیشرفت خودشان.
دکتر قدیری ابیانه معاون دفتر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در دوره ریاست جمهوری ایشان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه 598، بنده در دروه ای معاون دفتر آقای هاشمی بودم که رهبر انقلاب در پایان دوره ایشان گفتند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود البته این به معنای تایید همه رفتارها و اعمال آقای هاشمی نیست کماکان که من هم نقدهایی به ایشان داشت ام و ایرادهای به سیاست های دولت را به ایشان می گفتم.



وی افزود: در ماجرای انتخابات سال 84 و 88 مواضعی را اتخاذ کردند که بنده نمی پسندم و از سوی برخی از فرزندان ایشان حرکت های ضد انقلابی سر زد که ماجرای مهدی و فائزه هاشمی را همه می دانند و الان دادگاه هم در حال بررسی این موارد است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: در زمانی که بنده سفیر استرالیا بودم مهدی هاشمی به استرالیا آمد و آقای هاشمی بنده را خواستند و توصیه هایی در خصوص ایشان به بنده کردند و توصیه ها از باب جوانی ایشان بود. من معتقدم زمانی فرزندان آقای هاشمی حاضر بودند پلکانی بشوند برای پیشرفت آقای هاشمی و اکنون پدر را پلکان نموده اند برای پیشرفت خودشان و از آبروی آقای هاشمی مایه بگذارند تا مقاصد خودشان جلو برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
۰
۰
بخاطر همین بازیچه هاشمی جهت تخریب احمدی نزاد شدید یوم تبلی السرایر
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۰ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
۱
۰
اتفاقا نه تنها پدرشان باعث ترقی پلکانی خانواده نشد بلکه خانواده ....نزد ملت باعث سقوط پلکانی آنهم باشیب تند ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها