أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۴۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
گوهر خیراندیش و دخترش در سریال تاریخی «معمای شاه»،همبازی شدند.
این روزها گروه تولید مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی،با پایان ضبط سکانس های مربوط به قسمت های تاریخی در مجموعه کاخ های سعدآباد، مشغول ضبط تصاویر بخش های داستانی در شهرک سینمایی غزالی است.
http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/03/28/635386847819017887.jpg

بخش های داستانی در دکورهای خیابان و میدان منیریه و منزل دکتر احمد وزیری با بازی سعید نیکپور و پسرش محمود با بازی امیر یل ارجمند ضبط می‌شود. گوهر خیر اندیش نیز در نقش زنی به نام طوبی با دخترش آزاده اسماعیل خانی در نقش نور آفاق که دختر طوبی است، همبازی شده اند.همچنین یوسف صیادی در نقش جوانی به نام امیر مسعود از دیگر بازیگران بخش داستانی هستند که جلوی دوربین هم رفته اند. دو بازیگر شاخص و پیشکسوت نیز بزودی به این پروژه خواهند پیوست.

ورزی درباره نخستین همکاری اش با خیراندیش اظهار داشت :«خانم خیر اندیش بازیگر توانایی هستند و ما برای این نقش پیچیده و دشوار،نیازمند به حضور چهره ای حرفه ای بودیم که درک بالایی نیز از نقش داشته باشد.وقتی هم که او جلوی دوربین رفت،دقیقا بازی خیره کننده ای که متناسب با فضای داستان بود ارائه داده که ما را به نتیجه مطلوب رسانده است.ضمن اینکه تعهد او در کار بسیار خوشحال کننده است و در کل به نظرم بازیهای این سریال با توجه به حضور چهره های مطرح، جزو شاخصه های اصلی آن هستند».

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1391/10/26/634938609579209739.jpg

به گفته ورزی،این سریال از دی ماه سال 91 کلید خورده و تاکنون بیش از 65 درصد آن جلوی دوربین رفته است. تصاویری که این روزها جلوی دوربین میروند،مربوط به بخشهای کسری 20 قسمت نخست هستند و فیلمبرداری طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است. تدوین همزمان سریال نیز توسط احسان جعفری ادامه دارد. خبر دیگر درباره این پروژه، حضور سالار عقیلی و امیر یل ارجمند در استودیو پاپ است که دو ترانه برای تیتراژهای اول و آخر سریال خواندند. این ترانه ها با آهنگسازی بابک زرین و براساس اشعاری از افشین یداللهی ضبط شدند. «معمای شاه» در 60 قسمت 60 دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی روایت زندگی محمدرضا پهلوی از زمان بازگشت او از سوییس در سال 1315 تا زمان مرگ است و در درجه کیفی سریال‌های الف ویژه صدا وسیما برای پخش از شبکه یک قرار دارد. (بانی فیلم)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها