يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۴۹۸۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
محسن تنابنده و احمد مهرانفر که در نقش های نقی و ارسطو در سریال پایتخت خوش درخشیدند در فیلم کمدی «ایران برگر» دوباره با یکدیگر همبازی شدند.

فیلمبرداری جدیدترین اثر مسعود جعفری جوزانی از روز هفدهم شهریور آغاز شده است. اولین روز فیلمبرداری در روستای کیگا در جاده امامزاده داوود بود و اکثر لوکیشنهای فیلم هم در حوالی تهران است.

این جدیدترین فعالیت مسعود جعفری جوزانی فیلمساز کهنه کار سینمای ایران بعد از 16 سال است. آخرین ساخته این کارگردان «بلوغ» بود که سال 87 اکران عمومی شد. جوزانی طی این سالها بیشتر وقتش را صرف ساخت مجموعه عظیم «در چشم باد» کرد.

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/06/20/635459982542201828.jpg

طرح «ایران برگر» متعلق به جوزانی است که فیلمنامه آن توسط محمدهادی کریمی و مسعود جعفری جوزانی به طور مشترک نوشته شده است. داستان این فیلم درباره حرص و طمع و تمایل افراد برای کسب قدرت در شرایط ویژه است و وضعیتی که خیلی از انسان‌ها در آن شرایط درونیات خود را نشان می‌دهند. این فیلم یک کمدی شلوغ است که داستانش در فضای معاصر روایت می‌شود.

http://cms.jamejamonline.ir/Media/Image/1393/06/20/635459985769438697.jpg

فهرست عواملی که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده عبارتند از:

کارگردان: مسعود جعفری جوزانی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، صدابردار: حسن زاهدی، طراح چهره پردازی: مهین نویدی، مدیرتولید: مجتبی متولی، بازیگران: علی نصیریان،محسن تنابنده، احمد مهران فر، حمید گودرزی، سحر جعفری جوزانی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، شهره لرستانی و ...

تهیه کننده: مرتضی شایسته، فتح الله جعفری جوزانی. (جام جم سیما)


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها