أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۴۹۸۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر مازندران از شناسایی و دستگیری ضارب نمازگزاران مسجد روستای حاجیکلای بخش بهنمیر این شهرستان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران ، سرهنگ "عباس فتحعلی پور" ضمن تکذیب خبر منتشر شده در یکی از سایت های خبری محلی مبنی بر حمله فردی چاقو به دست به نمازگزاران نماز جمعه شهرستان بابلسر، از شناسایی و دستگیری ضارب نمازگزاران مسجدی در بخش بهنمیر این شهرستان خبر داد .
وی تصریح کرد: غروب روز سه شنبه یازدهم شهریورماه سال جاری در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان بابلسر، مبنی بر حمله مردی به نمازگزاران مسجدی در بخش بهنمیر این شهرستان، ماموران انتظامی بخش سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در روستای حاجیکلا در بررسی های اولیه دریافتند، فردی به نام " م – م " 55 ساله که از وضعیت روحی و روانی نامناسبی برخوردار بوده با چاقو وارد مسجد شده و به علت مشکلات روانی به نمازگزارانی که در حال ادای فریضه نماز مغرب و عشاء بودند، حمله ور می شود.
سرهنگ فتحعلی پور یادآور شد: در پی این حادثه سه نفر از نمازگزاران مجروح که با حضور اورژانس 115 مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند و ضارب دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس روانه زندان شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها