کد خبر: ۲۴۹۹۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آريا، رئيس اداره مسلمانان قفقاز گفت، مردم جمهوري آذربايجان با حضور در مساجد براي سلامتي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي دعا مي کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از واحد برونمرزي،"شيخ الاسلام ا... شکور پاشازاده " در ديدار استاندار خراسان رضوي که در محل اداره مسلمانان قفقاز برگزار شد ضمن جوياي احوال رهبر معظم انقلاب گفت ، مومنان آذربايجان با حضور در مساجد ، سلامتي و عافيت معظم له را از درگاه باريتعالي مسئلت مي کنند.
ا... شکور پاشازاده به ريشه هاي تاريخي روابط جمهوري آذربايجان و ايران اشاره کرد و گفت ، تهران همواره از تماميت ارضي جمهوري آذربايجان حمايت کرده است.
رئيس اداره مسلمانان قفقاز به جايگاه رفيع مشهد مقدس در نزد مردم جمهوري آذربايجان اشاره کرد و گفت، مردم مومن آذربايجان مشتاق زيارت مرقد نوراني امام هشتم هستند و اميد دارم خط پرواز مستقيم باکو – مشهد برقرار شود تا مومنان توفيق تشرق به مشهد مقدس را پيدا کنند.
وي خواستار ابلاغ سلام هاي گرم خود به حضور حضرت آيت الله العظمي خامنه اي رهبر عالي ديني ايران شد.
"عليرضا رشيديان " استاندار خراسان رضوي نيز در اين ديدار با تاکيد بر اينکه ايران علاقمند به گسترش بيش از پيش روابط با کشور همسايه آذربايجان در حوزه هاي مختلف است،ظرفيت هاي استان خراسان رضوي بخصوص در حوزه گردشگري زيارتي را تشريح کرد و گفت، ما آماده ايجاد تسهيلات بيشتر و تکريم زوار جمهوري آذربايجان هستيم.
عليرضا رشيديان به حضور سالانه دو ميليون زائر از کشورهاي اسلامي در مشهد مقدس اشاره کرد و گفت، امکانات رفاهي و خدماتي لازم براي پذيرايي از زائران جمهوري آذربايجان در مشهد فراهم است.
استاندار خراسان رضوي به نقل خاطره اي از سفر"حيدرعلي اف" رئيس جمهور فقيد آذربايجان به مشهد مقدس پرداخت و گفت،وي علاقمند به برقراري خط پرواز مستقيم بين باکو و مشهد بودند و اميدواريم که اين امکان براي علاقمندان به زيارت امام هشتم فراهم شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها