کد خبر: ۲۵۰۳۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
ایسنا نوشت:

نسخه آزمایشی سامانه معرفی بازیگران مستعد موسوم به "ایران آکتور" همزمان با روز ملی سینما افتتاح شد.

«چگونه می‌توانم راهی برای ورود به جامعه حرفه‌ای بازیگری پیدا کنم و عضوی از آن خانواده شوم؟» این سوال بزرگ تمامی فارغ التحصیلان و علاقمندان رشته بازیگریست که در ایران سال‌هاست بی‌جواب مانده است.

در ادامه بانی‌های این سایت نوشته‌اند: همزمان بسیاری از کارگردانان،تهیه کنندگان و تولیدکنندگان بوده و هستند که علاقه دارند تا بی‌واسطه با نسل جدید و استعدادهای نوظهور آشنا شوند.

با همین رویکرد، ایران آکتور به عنوان نخستین سامانه معرفی بازیگران مستعد روز گذشته همزمان با روز ملی سینما افتتاح شده است. این سایت مجرایی فراهم می‌کند برای معرفی افرادی که در رشته بازیگری تحصیل و یا اساتید سینما و تئاتر آنها را تأیید کرده‌اند.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی در زندگی امروز بسیاری از واسطه‌ها را حذف کرده است، ایران آکتور یکی از تکنولوژی‌هایی است که به برقراری ارتباط بین دانش آموختگان بازیگری و تولید کنندگان آثار تئاتر و سینما کمک میکند.

این سایت به عنوان نخستین سایت تخصصی استعدادیابی و کاریابی در حوزه بازیگری، به علاقمندان و دانش آموختگان این حوزه همچنین یاری می‌دهد تا سطح دانش خود را نسبت به مقوله بازیگری ارتقا دهند.

مدیران ایران آکتور امیدوارند با افتتاح این سامانه و امکانی که برای فارغ التحصیلان بازیگری در سراسر ایران ایجاد کرده‌اند، امیدی تازه در دل این افراد پدید آورند تا آنها دیگر مجبور نباشند برای معرفی خود به دنیای حرفه‌ای دائما فرم‌های بی‌سرانجام و متعدد را پر کرده و سرگردان در دفاتر سینمایی باشند.

همچنین امیدوارند تا با این سیستم یک پارچه در کشور کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان ، دستیاران و تولیدکنندگان فیلم، سریال و تئاتر در کشور امکان دسترسی سریع‌تر و عادلانه‌تری به استعدادهای بی‌شمار بازیگر داشته باشند.

در 22 روز نسخه آزمایشی ایران آکتور، علاقمندان به عضویت در این سایت میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.iranactor.com با ارائه مدارک تحصیلی خود، از تخفیف 25 درصد برای عضویت یک ساله بهره بگیرند.

گفتنی‌ست نسخه اصلی این وب سایت روز 12 مهر 93 افتتاح خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها